חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בראשון לציון

עידית רייכרט משרד עורך דין פלילי בראשון לציון, הוא משרד בוטיק ותיק המדורג מידי שנה ברשימת משרדי עורכי הדין הפליליים המובילים והבולטים בארץ.

משרד עורך דין פלילי בראשון לציון אותו ייסדתי כבר מאז 2012 הוא בעל שלוחה בצפון הארץ ובמרכזה ושם לעצמו למטרה לייצג אך ורק נאשמים וחשודים נורמטיביים, כאלה שחרגו מן השורה לרגע, נפגעי עבירה ואנשי ציבור במגוון ההליכים הפליליים ובדין והמשמעתי. הניסיון שצברתי מעל 26 שנים, מתוכן 14 שנים כפרקליטה בכירה בפרקליטות, מסייע לי לסייע ללקוחותיי להתמודד עם אימת הדין על כל השלכותיו והשפעותיו הכי טוב שאפשר עד לסיום ההליך.

גם אם נחשדתם בנורא מכל, עורך דין פלילי בראשון לציון יוכל לשנות את המשוואה עבורכם

שמעו סיפור, כשחזרתי מיום דיונים עמוס, המתינה לי הודעה מליאור (שם בדוי כמובן) שביקש להיפגש איתי בדחיפות בעניין תיק שנפתח נגדו על חשד לאונס. לא פחות. וכעת הפרקליטות הודיעה לו במכתב יידוע שמתכוונים להגיש נגדו כתב אישום ויש לו 30 ימים להציג בפניהם נימוקים מדוע לא.

אז, רגע לפני שכל הקלשונים מתרוממים ואתם כבר שופטים אותו לחומרה ומטילים על ליאור את האשמה החמורה ביותר שניתן להעלות על הדעת, שמעו קודם את גרסתו: הוא הכיר אותה בטינדר. אחרי דייט נחמד בפאב, החליטו השניים להמשיך יחד לדירתו, מתוך כוונה ברורה לקיום יחסים. הקשר ביניהם לא נשמר אך בחלוף חודש זומן ליאור לחקירה, במהלכה התברר כי…היא הגישה נגדו תלונה על אונס שביצע באותו ערב.

היה או לא נברא? מתיק החקירה התברר כי הנפגעת נענתה ברצון ליחסי המין עוד כשהיו בפאב, אך התחרטה מיד כשנכנסה לדירתו של ליאור. למרות זאת, לא עשתה או אמרה דבר שהבהיר לליאור שהיא כבר אינה מעוניינת. להיפך, ליאור הרגיש כאילו היא המשיכה "לזרום" עם הסיטואציה. רק בדיעבד "נזכרה להבין" שאז בדירתו היא בעצם נכנסה למצב של "קיפאון" מוחלט עד לסיום האקט ומכאן תלונתה.

בחזרה לחדר החקירות. מה שלשיטתו של ליאור היה עד לאותה הנקודה סטוץ בלתי מזיק, הפך באחת לסיוט הבלהות הגדול ביותר שלו. מה למהנדס חשמל "חנון" כמוהו, שכל חייו "לפי הספר" ולאישום במעשה כה מחריד, הרחוק ממנו ומתפיסותיו האישיות שנות אור?

לו ליאור היה נועץ בי מראש, לפני שהגיע לחקירה הפלילית אותה עבר בלי הכנה מקצועית ומסודרת, ייתכן שעניינו היה מסתיים באופן מהיר וענייני. ייתכן שהיה מבין, כפי שהסברתי לו מאוחר יותר, שאמנם פעולותיו התרחשו ללא כוונת פגיעה אך עצם העדר האינטראקציה במהלך המגע המיני, הייתה אמורה לאותת לו לחדול ממעשיו ולבחון מחדש את ההסכמה שניתנה לו, בדגש על בדיקת שלומה ומצבה הרגשי של הפרטנרית. (כן, היום "סטוץ" יכול להסתיים באסון והפתרון לכך הוא לוודא לפני קיום היחסים כי בן או בת הזוג מעוניינים בכך).

ובכל מקרה, גרסתו בחקירה, בהתאם להבנת הסיטואציה מהזווית המשפטית-פלילית, לבטח הייתה נמסרת מצידו באופן שקול ומחושב יותר, ומבהירה כי על אף שנקלע לסוגיה מורכבת, לא דבק רבב פלילי בהתנהגותו.

אף על פי כן, ניצלנו את הליך השימוע לשיפור גרסתו. אספנו ראיות, בדקנו בהתכתבויות שהיו ביניהם לאחר המעשה ונערכנו לשימוע היטב.
ולמרות שהצגנו ראיות של ממש שהפריכו את התלונה, ליאור עדיין הביע חרטה, ככל שמבחינת המתלוננת הוא לא היה רגיש מספיק "לקפאונה" אף שלא יכול היה להבחין בו. 

ליאור גם היה נכון לעשות הכל כדי לתקן את הפגיעה לה גרם ,אותה הבין רק בדיעבד. את כל אלו יחד עם גרסתו המלאה רתמתי להליך השימוע שהתקיים בפרקליטות. ולשמחתו של ליאור, בתום המתנה מורטת עצבים של כמה שבועות ועשרות שיחות הרגעה בין לבין, קיבלה הפרקליטות את בקשתנו והתיק הפלילי נגדו נסגר!

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

ייצוג משפטי מעולה מעורך פלילי בראשון לציון

אני עוסקת במשפט הפלילי מעל 25 שנים ומכירה היטב את סערת הרגשות של אנשים כמו ליאור, שלא שיערו בנפשם שיבוא היום בו יאלצו לגייס להגנתם עו"ד פלילי. המקרה של ליאור הוא דוגמה לכך שמענה מקצועי בשלב המוקדם ביותר של התיק הפלילי משפר את הסיכויים לסגירתו. ולעיתים גם בשימוע פלילי ניתן לייצר מהלכים דרמטיים ולהוכיח כי תלונת המתלוננת נשענת על כרעי תרנגולת.

לכן אם זומנתם לחקירה או אם אתם סבורים שתזומנו לחקירה בקרוב, אל תהססו לפנות אליי, כדי שאפרוש בפניכם את תרחישי הפעולה ואסייע לכם בהנבת מצבכם ובגיבוש קו הגנה אחראי ונבון שימנע השלכות מרחיקות לכת על חייכם.

ייעוץ וליווי משפטי מאת עורכת דין פלילית עידית רייכרט

אני מאמינה בכל ליבי שאדם שחטא, מעד או הסתבך לראשונה בחייו, ראוי לגורם מקצועי שיילחם עבורו. משרדי עורך דין פלילי בראשון לציון, מעניק ייצוג, ייעוץ וליווי וניהול משברים בהליך הפלילי תוך מתן מעטפת משפטית אישית ורגישה כבר מראשית החקירה הפלילית ועד להשלמת הטיפול בתיק עד לתוצאה הטובה ביותר.

בד בבד, משרדי מייצג נפגעות ונפגעי עבירה שנפלו קרבן למעשה פלילי וזקוקים למשענת תומכת ובאותה הנשימה גם נחושה ותכליתית, שתלווה אותם בתהליך כואב, לעתים ממושך, מול החוק ומול הצד הפוגע.

הייצוג במשרדי שמור גם לעובדי מדינה בדין הפלילי והמשמעתי, מכוחו של מכרז יוקרתי אליו משתייכים רק קומץ משרדים ברחבי הארץ, מטעם חברת הביטוח הממשלתית "ענבל".

התחומים בהם עוסק משרדי:

ליווי של חקירה פלילית, ייצוג בהליכי שימוע, וניהול תיקים פליליים בכל הערכאות

ייעוץ לפני חקירה במשטרה הוא פעולה קריטית. ייעוץ נכון מסייע לגבש קו הגנה בהתאם לראיות ועשוי למוטט את התיק או לכל הפחות להטיל ספק סביר באמיתות או בהיתכנות התלונה. לכן ככל שישנו חשד שתזומנו לחקירה, אל תהססו להתקשר אלי, נגבש ביחד אסטרטגיה חכמה יצירתית ומיטיבה.

עבירות מין

אישומים בעבירות מין מחייבים ניסיון ומיומנות ייחודית ויוצאת דופן. עבירות מין הם תחום בו מטפל משרדי, עו"ד פלילי בראשל"צ, מעל 26 שנים זהו "הלחם והחמאה" של משרדי. התיקים אותם אני בוחרת לייצג זוכים לליווי ולמעטפת מקצועית דיסקרטית, מסורה ונחושה לאורך כל הדרך עד לקו הסיום.

ייצוג נפגעות ונפגעי עבירה

ייצוג נפגעי עבירה מאפשר להשמיע את קולם וסיפורם, להביע עמדתם בצמתי משפט חשובים ובעיקר לתווך עבורם את ההליך המשפטי הזר והמנוכר כך שלמרות שהם לא צד לו, הם ירגישו חלק משמעותי ממנו. ייצוג משפטי לנפגעי עבירה אינו עוד פריבילגיה והתיקים רבים יש להם השפעה רבה על החלטות הפרקליטות והם אינם עוד נטע זר בהליך הפלילי. עו"ד פלילי מיומן יודע להשמיע את קולם באופן חד וברור.

הטרדות מיניות

לפעמים זו "גרסה מול גרסה", לעתים עניין של גבולות מטושטשים וחוסר הבנה לסיטואציה, אך זו תמיד מלחמה על חייכם ועתידכם. בין אם גרמתם לפגיעה מינית ובין אם נפלתם קורבן לפגיעה, אייצג אתכם באופן אישי, אמיץ ומכבד, עד שתגיעו לחוף מבטחים.

ייצוג קטינים ונוער

לא רק הדין מתייחס אחרת לעבירות קטינים ונוער, אלא גם אני באופן אישי, שמטפלת בכל תיק ברגישות ובהכלה מול הנער/ה ובני המשפחה. ניסיוני מנווט את התיק למחוזות התיקון והשיקום ובכך אני מונעת השלכות גורליות ולעיתים בלתי הפיכות. הטיפול שלי בקטינים הוא דיסקרטי תוך יצירת עורף משפטי ותמיכה משפחתית בקטין.

מדוע שתבחרו בי, עידית רייכרט, כעורכת דין פלילית בראשון לציון?

אתחיל דווקא מהסוף: אני מאמינה שבחירת עורך דין פלילי מצוין שמייצג אנשים נורמטיביים שהסתבכו או שנפלו קורבן, היא משותפת גם ללקוח אבל גם לי. אני לא מייצגת כל פונה ובכל תיק אלא רק בתיקים בהם אני סבורה שאוכל להעניק ערך אמיתי ולהביא לפתרון מיטיבי ולהישג משפטי עבור הלקוח והתנאי לכך הוא בראש ובראשונה תחושת החיבור שנוצרת במהלך פגישת הייעוץ.

 מאחר שייצוג משפטי בהליכים פליליים הוא לרוב ארוך טווח, חלה עלי אחריות לברור את לקוחותיי בקפידה כך שנוכל לחוש אמון הדדי ושיתוף פעולה חזק ומדויק. הייעוד האישי שלי בעבודתי כסנגורית הוא לעזור לצד החלש ולכן אם נחליט לעבוד יחד, לא אהסס לשלוף למענכם את "ארגז הכלים" הייחודי שלי, המניב ערך עצום ויוצא דופן בנוף המשפטי.

מניסיוני אני יודעת ומבינה, שמצבכם הנוכחי דורש כרגע יותר מעורך דין. לכן, אם מיוחסת לכם אשמה פלילית או שנפלתם קורבן למעשה פלילי, אני כאן. אל תהססו לפנות אליי כדי שאפעל עבורכם ברגישות ובנחישות ואשיב לכם את השקט הנפשי והביטחון מהר ככל האפשר.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד הנכון למועד כתיבתו. הוא  אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין פלילי לגופו של עניין ודאי אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית ולפני נקיטה בכל פעולה אחרת.

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 6

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

Picture of עידית רייכרט - עורכת דין פלילית
עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן