חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בתל אביב

עורך דין פלילי בתל אביב עידית רייכרט נמנית עם הסנגורים הפליליים המובילים, עם ניסיון מצטבר של מעל ל-25 שנים. המשרד מעניק שירותים משפטיים מקיפים בכל תחומי הדין הפלילי וערוך לטפל במקצועיות ומצוינות בכל סוגיה.

תל אביב היא עיר תוססת ופעילה, הכל קורה בה כל הזמן. מדובר בשטח קטן עם ריכוז גדול מאוד של תושבים, חלקם פעילים גם מחוץ לעיר ונהנים לחיות בה וחלק לא יוצאים ממנה לעולם. במרחב הזה מתקיימים ארבע תחנות משטרה שונות ומטה המחוז אשר בו יחידות משטרה מיוחדות. בנוסף במרחב הזה פועל בית השלום בת"א, אשר מתנהל בשלוש כתובות שונות, ובית המשפט המחוזי היושב ברחוב ויצמן.
במאמר אסביר מה החשיבות של עורך דין פלילי מקומי, וכיצד עורך דין פלילי בתל אביב יכול לסייע לתושב המקומי בצורה משמעותית יותר מעורך דין שזר לאזור.

מה חשוב לבדוק ששוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי בתל אביב?

כשבוחרים עורך דין פלילי, לפי כל דבר אחר, צריך לבחור עורך דין פלילי מנוסה שצבר ידע וניסיון וגם הצלחות, ולבחור עורך דין מוביל בתחומו שידע לתת ללקוח את השירות המיטבי עבורו. חשוב שניסיונו והצלחותיו של עורך הדין הפלילי יתאימו לשירות אותו הלקוח מבקש לקבל. לאחר שבוצעה עבודת חיפוש ובדיקה, ונמצא עורך דין פלילי המתאים לצרכי הלקוח, חשוב להכיר את היתרונות שיכול להקנות עורך דין פלילי בתל אביב.

הטיפול המשפטי בתיקים אלה מצריך ידע ייחודי והבנה מעולה לא רק  של ההליך הפלילי, אלא גם של דיני הרשלנות ויישומם במקרה הקונרקרטי – שכן התביעה היא שתצטרך להוכיח כי הנאשם חרג מחובת הזהירות שהיתה מצופה ממנו במקרה הטראגי וכי אין המדובר בתאונה או אירוע בלתי נמנע או בטעות אנוש סבירה.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

איזה ניסיון יש לעורך דין בתל אביב שאת שירותיו אתם שוקלים לשכור?

מי שיש לו ניסיון וידע כעורך דין פלילי בתל אביב מכיר גם גורמים רלוונטיים בתחנות המשטרה, חוקרים וקצינים, ויודע לברר עימם פרטים חשובים עבור לקוחותיו ולקדם את ענייני לקוחותיו למען שמירה על זכויותיהם והגנה על האינטרסים שלהם. בנוסף, עורך דין פלילי מכיר את נהלי העבודה בכל תחנה ויודע להפנות פניות לגורם המתאים, ליצור עמו קשר באמצעי המתאים, לעיתים אפילו בהודעת וואטסאפ ובמידת הצורך גם להיפגש עמו. עורך דין פלילי בתל אביב גם זמין באופן נגיש להתייעצות פרונטלית לפני חקירה, ואם החשוד מעוכב לתחנה או עצור הוא יכול לקיים התייעצות פורמלית ללא דיחוי מיותר.
עורך דין פלילי מכיר גם את גורמי התביעה הרלוונטיים, בפרקליטות המחוז, בשלוחות התביעה המשטרתית ובתביעות תעבורה. הוא מכיר את התובעים המשטרתיים והפרקליטים המקומיים, יודע את אופיים, כיצד ניתן ונכון לפנות אליהם ובאילו אמצעים.
היכרות עם גורמים במשטרה המקומית ובגופי התביעה והפרקליטות המקומית מקנים לעורך דין פלילי בתל אביב יתרון משמעותי עבור הלקוח שלו, ואין זה משנה אם מדובר בנאשם או חשוד, או בקורבן עבירה או אפילו עד באירוע פלילי. מדובר בידע וניסיון שמאפשרים לפתוח דלתות שעורך דין אחר, שאינו מקומי, כלל אינו מכיר.
אז אם כבר מצאתם עורך דין מוביל, מנוסה ומצליח, חשוב שתבררו את ניסיונו והצלחותיו במקום בו אתם מעוניינים לקבל שירות, לניסיון ולהיכרות עם הגורמים המקומיים יוכל להיות ערך רב בהשגת המטרות המבוקשות.

זומנת לחקירה במשטרה בתל אביב?

אם זומנת לחקירה באחת מתחנות המשטרה בתל אביב, או שאתה גר בתל אביב, אין ספק שאתה זקוק לקבל שירותים משפטיים מעורך דין פלילי בתל אביב מיד. שירותים משפטיים, וודאי שירות כמו ייעוץ והכנה לחקירה במשטרה, אינם שירותים שמומלץ לקבל באמצעות שיחת טלפון, הודעות בוואטסאפ או פגישה בזום, לעיתים גם לא ניתן להעניק שירות ראוי בצורות הללו. שירות איכותי בסוגיה כה רגישה ניתן לקבל אך ורק בפגישה פרונטלית. לכן, אם זומנת לחקירה בתל אביב, ואתה מעוניין להיפגש עם עורך דין בתל אביב מיד, חשוב להכיר עורך דין פלילי מוביל ומנוסה בעל ניסיון וידע באיזור הרלוונטי.
במקרה של עורך דין פלילי, לא תמיד הלקוחות יכולים להגיע לפגישה במשרדם, לעיתים הם נמצאים בביתם ללא אפשרות לצאת בשל תנאים מגבילים שחלים עליהם, לעיתים הם כבר מעוכבים לתחנת המשטרה ולפעמים הם עצורים, והתייעצות פרונטלית צריכה להיעשות במקום בו הם מעוכבים או עצורים. עורך דין מקומי, יכול לתת מענה זמין ושירות מיטבי ללקוחות מעוכבים או עצורים ללא כל דיחוי.
לכן, אם אתה מתגורר בתל אביב, חשוב לחפש עורך דין פלילי בתל אביב שמסוגל להעניק שירותים משפטיים באופן מיידי ובצורה מיטבית. שהוא זמין לפגישה במשרדו, בסמוך למקום מגורי הלקוח, או שהוא יכול להגיע אל הלקוח המעוכב או העצור. כאשר השירות המבוקש הוא ייעוץ וליווי לפני חקירה במשטרה, הדבר חשוב פי כמה בשל הדחיפות הגבוהה והחשיבות הייחודית שיש בחקירה במשטרה וההשפעה האפשרית שלי על הלקוח ועל ההחלטה שעשוי לקבל החוקר, או התובע, בעניינו. לכן, הזמינות של עורך דין פלילי בתל אביב עשויה להיות מכריעה בעת בחירת עורך דין פלילי, אך חשוב לא להתפשר לעולם על עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה.
לכן, אם אתה תושב תל אביב, או בסביבתה, חשוב להכיר עורך דין פלילי שיכול להיות מוכן וזמין לתת שירות מיטבי, בפגישה במשרדו או בהגעה אל הלקוח המעוכב או העצור, בוודאי כאשר השירות המבוקש הוא ייעוץ לפני חקירה, שירות שניתן בדחיפות גבוהה אבל הוא גם בעל חשיבות יוצאת דופן, ולכן זמינותו של עורך דין פלילי היא גורם חשוב בבחירת עורך דין פלילי, וכל זאת מבלי לוותר על ניסיון ומקצועיות.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

אז, למה לפנות דווקא אלי, עידית רייכרט עורך דין פלילי בתל אביב

אני עו"ד עידית רייכרט, עורכת דין פלילית מאז שנת 1999 לשעבר פרקליטה בכירה בפרקליטות, וכיום בעלת משרד בוטיק למשפט פלילי המעניק הגנה משפטית רחבה בכל תחומי המשפט הפלילי והמנהלי, ומתמחה בייצוג נאשמים וחשודים נורמטיביים בהליך הפלילי ובהליכים נלווים וכן בייצוג וליווי נפגעי עבירה.
חקירה במשטרה היא המקום של חשוד, שעשוי כאמור להיות כל אחד או אחת, לספר את סיפורו ולהביא בפני המשטרה גרסה שבכוחה לנקות אותו. רק עורך דין פלילי מנוסה יידע להעריך נכונה את המצב ולתת ללקוח ייעוץ מתאים לפני חקירה במשטרה, התייעצות בטרם חקירה משטרה עשויה לחסוך טרחה גדולה יותר בהמשך הדרך. החקירה במשטרה היא גורלית בעניינו של כל חשוד וחשוב להיערך אליה היטב, להכיר את הזכויות המוקנות לכל חשוד ולהיות מוכן לחקירה. לצד זה חשוב לברר גם אם לעורך הדין הפלילי ניסיון מול תחנות המשטרה, גופי התביעה ובתי המשפט המקומיים על מנת להקנות ללקוח יתרון על פני עורכי דין שאינם מכירים את הגורמים המקומיים.
לכן, אם מצאתם כי מאמר זה נוגע לכם, אל תהססו להתקשר. אני כאן. אעשה את כל מה שצריך ברגישות, בדיסקרטיות ובנחישות, כדי להחזיר לכם את השקט הנפשי, הביטחון, והתקווה לעשות עבורכם את הבלתי אפשרי לאפשרי.

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד הנכון למועד כתיבתו. הוא  אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין פלילי לגופו של עניין ודאי אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית ולפני נקיטה בכל פעולה אחרת.

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

אזורי שירות נוספים

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 5

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

Picture of עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן