חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי ברמת גן

עידית רייכרט משרד עורך דין פלילי ברמת גן, הוא משרד בוטיק ותיק המדורג מידי שנה ברשימת משרדי עורכי הדין הפליליים המובילים והבולטים בארץ.

המשרד מייצג חשודים ונאשמים בתחומי המשפט הפלילי, המנהלי והמשמעתי. עורכת הדין רייכרט מייסדת המשרד עוסקת בתחום הפלילי מעל 25 שנים, מתמחה בייצוג עוברי חוק נורמטיביים, נפגעות ונפגעי עבירה ואישי ציבור בכירים בשירות הציבורי (עובדי מדינה) ובכוחות הבטחון.

עורך דין פלילי ברמת גן: אין בו צורך, עד שתאלצו לצאת למלחמת חייכם

בתוך עשר דקות בלבד התהפכו לחלוטין חייהם של בני הזוג עדי ורותם (שמות ופרטים בדויים כמובן), בעלי וילה גדולה לאירועים שהוקמה מתוך הגשמת חלומם המשותף.

יחד הם חשבו על כל הפרטים הקטנים ולא חסכו בהוצאות הבטיחות, אפילו גידור ונעילה איכותיים למתחם הבריכה היפהפה. למרות זאת, השניים חוו אירוע טראגי של טביעת אחת מילדות האורחים בבריכת הוילה, דבר שהקים כלפיהם חשד בביצוע עבירה חמורה של גרימת מוות ברשלנות.

הסיפור של עדי ורותם שטופלו במשרדנו הוא רק דוגמה אחת לעשרות מקרים שבהם אנשים ללא רקע פלילי מגלים ביום בהיר אחד, שהחוק מטיל עליהם אחריות פלילית כבדה.

שלא תטעו: עדי ורותם לא התמודדו רק עם זימון לחקירה במשטרה אלא עם כל "נחת זרועו" של החוק: איסוף ממצאים ממושך בכל שטחי הוילה, גביית עדויות רבות וגם התחקות אחרי כל מי שייתכן שנושא באחריות פלילית בעקיפין, כמו בעל המקצוע שהקים את גדר הבריכה, מי שנתן לעסק היתר ועוד.

בני הזוג שהגיעו אליי להכנה לחקירתם במשטרה, קיבלו ממני ייעוץ וליווי מיטבי שהוביל בסופו של דבר לגניזת התיק נגדם. זאת משום שהצלחנו להוכיח שבני הזוג פעלו כדין ועשו כל שביכולתם בהתאם לדרישות החוק.

הניסיון ומהירות הטיפול במקרה הזה, אפשרו לנו להציג את הראיות הטובות ביותר ולספק גרסה שמפריכה את החשדות ומנקה את בני הזוג מכל רבב.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

למי מתאים השירות שלי – עורכת דין פלילית ברמת גן עידית רייכרט

במשך שנים רבות אני עוסקת במתן הגנה משפטית מקיפה לחשודים ונאשמים בדין הפלילי. משרד הבוטיק שאני מנהלת, מעניק ייעוץ משפטי פלילי ברמת גן לרבות ליטיגציה משפטית בכל הערכאות, ליווי וניהול משברים. שירות זה שמור לאנשים שנפגשו לראשונה בחייהם עם החוק והשלכותיו וכן לנפגעות ונפגעי עבירה ממעשה פלילי שבוצע כלפיהם.

ייצוג בעבירות פליליות ברמת גן לעוברי חוק נורמטיביים

לתפיסתי, כל אדם שמעד או הסתבך במעשה שמפגיש אותו לראשונה בחייו עם החוק, ראוי למשענת מקצועית מעולה. לכן, אם זומנתם לחקירה פלילית, נעצרתם או שהוגש נגדכם כתב אישום, אל תהססו לפנות אליי.

אני אמנם בוררת את לקוחותיי אך מי שאבחר לייצגו יזכה לקבל ממני ומצוות המשרד טיפול משפטי מוקפד ואיכותי כבר מהשלבים המוקדמים ביותר של התיק: הכנה לחקירה פלילית, ליווי חקירה במשטרה,ייצוג בהליכי שימוע ובהליכי חיפוש או מעצר ברמת גן. מדובר בייצוג משפטי מקיף בכל הערכאות השיפוטיות.

ייצוג נפגעות ונפגעי עבירה

אני רואה בייצוג נפגעות ונפגעים זכות גדולה. לא מדובר רק בדאגה מצידי למיצוי הדין עם הפוגעים, אלא גם בדאגה לרווחת הנפגעים באמצעות ליווי רגיש ותומך בשעת משבר קשה. אני עוזרת לנפגעי העבירה להשמיע את קולם, למנוע את המשך הפגיעה בהם ולנווט את התהליך באופן מחזק ומתקן בעבורם. אם נפלת קורבן לעבירה כלשהי וגם אם מדובר רק בחשד שנפגעת מעבירה, כדאי לפנות אליי להתייעצות בהקדם.

ייצוג עובדי מדינה

בשעת אחר צהרים מאוחרת נכנס למשרדי ע', מרצה וחבר סגל בכיר בפקולטה מוכרת לרפואה. בפנים נפולות וקול רועד, סיפר לי שהוא נמצא כעת בעיצומו של הליך משמעתי כתוצאה מתלונה ישנה על אפליה מגזרית, שצפה מחדש לאחר שתלונה חדשה ודומה הושמעה כנגדו.

ההליך המשמעתי שמיושם כלפי עובדי מדינה ונושאי משרות ציבוריות כמו ע', נחשב לדרמטי ומטלטל. רק מעצם ניהולו, עלולות להתרחש השלכות תעסוקתיות, כלכליות וכמובן אישיות מרחיקות לכת. מצב זה מחייב ניהול משפטי מקצועי ונטול פשרות שישמור ככל האפשר על עתידכם, יקטין, ואולי יבטל לחלוטין את הנזקים הפוטנציאליים.

הניסיון הרב שצברתי כסנגורית בדין המשמעתי לעובדי מדינה, מאפשר לי לתכנן אסטרטגיה משפטית מדויקת לכל מקרה ולפעול כראוי בכל החזיתות. לא בכדי נבחרתי לשמש עורך דין פלילי מומלץ ברמת גן על ידי חברת הביטוח הממשלתית "ענבל", במטרה לספק הגנה משפטית לכם, עובדי המדינה, בהליכים משמעתיים ופלילים.

עידית רייכרט משרד עורכת דין פלילית ברמת גן למה לבחור בי?

עידית רייכרט משרד עורכי דין פלילי ברמת גן, הוקם כמשרד בוטיק המספק הגנה משפטית מקיפה ללקוחותיו. שימשתי במשך 14 שנים כפרקליטה בכירה בפרקליטות מחוז צפון והמשכתי לעסוק בתחום כסנגורית מובילה ב 12 שנים האחרונות, במקביל להיותי יו"ר משותף בוועדה הארצית לזכויות נפגעי עבירה בלשכת עורכי הדין וחברה בוועדות שונות בלשכת עורכי הדין.

ניסיוני המקצועי במשך יותר מ-25 שנים הוא שמעניק את השקט הנפשי הנדרש עד להשגת התוצאה הטובה ביותר. בזכות "ארגז הכלים" שצברתי, תקבלו שירות ייחודי ויוצא דופן בנוף המשפטי שעומד לצידכם תמיד ומעניק הגנה יסודית, דיסקרטית ואישית, בהצלחה מקסימלית עד לקו הסיום.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

ייצוג, ליווי וייעוץ בסוגי עבירות פליליות

הכנה לחקירה במשטרה

המציאות מוכיחה שהכנה טובה תשפיע מהותית על ניהול התיק הפלילי בהמשך הדרך. ההכנה עמי לפני חקירה פלילית ברמת גן תאפשר לכם הבין את שצפוי בחקירה ולאחריה, להבין מה לומר ומתי ולוודא שזכויותיכם נשמרות כראוי.

עבירות מין

הדין הפלילי מחמיר מאוד בעונשם של עברייני מין, כך שעבירות אלה הפכו לתת התמחות הדורשות בקיאות מצוינת, אורך רוח וגישה יוצאת דופן לניהול מוצלח של תיקים מורכבים.

שימוע פלילי

המקום וההזדמנות להשמעת גרסתכם, לפרט נסיבות שיבואו בהמשך לטובתכם ולהציג טענות משפטיות שלא נשקלו קודם. הניסיון שלי יספק לכם ערך עצום בניהול הנכון והתקין של השימוע.

הסדר מותנה

חשודים בפלילים שמיוחסת להם עבירת חטא, עוון או פשע בנסיבות קלות, יכולים לפנות אליי על מנת שנחתור יחד להסדר מותנה, באופן שיסגור כלפיהם לחלוטין את התיק.

עבירות צווארון לבן

עבירות מס, הלבנת הון, שוחד, הגבלים עסקיים ועוד, מחייבות ניהול מבריק ויצירתי, תוך מומחיות רבה בתחום הכלכלי הרלוונטי. אני אטפל בתיק שלך באופן אישי ואלחם עליו כאילו מדובר בתיק חיי.

ייצוג קטינים ונוער

למשרדי מומחיות עמוקה ורבה בייצוג קטינים ונוער במשפט הפלילי, שכוללת ניהול מדויק וקפדני של התיק במטרה למנוע כתם בעתיד הקטינ/ה ולהוביל לסיום ההליכים נגדם באופן מיטבי.

עבירות מחשב וסייבר

אני מטפלת בכל קשת המקרים בתחום (פגיעה בפרטיות, עברייני מין ברשת, טלגראס, הפצת תוכן מיני ועוד) ובעלת הצלחות משפטיות רבות, הודות להבנה מעמיקה ומעודכנת.

ייצוג משפטי מעורך דין פלילי ברמת גן

בוודאי כבר ברור לכם שייצוג בפלילים מחייב הבנה מעולה. די בעצה אחת בלתי זהירה ומחושבת כדי להוות את ההבדל בין סגירת התיק לאישום פלילי כבד.

אם קרה הנורא מכל, נפגעתם מעבירה פלילית או שמצאתם את עצמכם חשודים בה, אל תהססו לפנות אליי. פגישתנו מוגנת בחיסיון ונותרת דיסקרטית, כך שגם אם תחליטו רק להתייעץ עמי בשלב הזה, אעשה את המיטב על מנת לסייע לכם.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

אזורי שירות נוספים

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד הנכון למועד כתיבתו. הוא  אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין פלילי לגופו של עניין ודאי אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית ולפני נקיטה בכל פעולה אחרת.

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 6

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

Picture of עידית רייכרט - עורכת דין פלילית
עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן