חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין פלילי בקריות

עורך דין פלילי בקריות עידית רייכרט מתמחה בניהול הליכים פליליים לרבות טיפול במעצרים, מחיקת רישום פלילי, הסדרי טיעון ועוד. אם זומנתם לחקירה או הוגש נגדכם כתב אישום, יש לכם כתובת מקצועית סמוך לבית.

מתי חשוב להיוועץ עם עורך דין מקומי - עורך דין פלילי בקריות?

תושבי הקריות מכירים היטב את הקריה שלהם, את העיר שלהם, ישנה גאווה מקומית, לכל "קרייתי" משאר הקריות וחיפה. רבים, גם מתושבי הקריות וחיפה עצמם, לא מודעים לכך, אבל הקריות, יחד עם חיפה והישובים השכנים, מהווים מטרופולין של מעל מיליון תושבים. וכך למרות הריחוק מהעין הציבורית נמצאים במרחב הזה עורכי דין רבים שמעניקים שירותים משפטיים בכלל לתושבי המקום בפרט.
במרחב הזה נמצאות שלוש תחנות משטרה גדולות, בחיפה, בקריות (זבולון) ובעכו, בחיפה נמצאות גם יחידות משטרה מיוחדות הפועלות בכל מחוז חוף. בנוסף במרחב הזה פועלים גם שלושה בתי משפט שלום, בחיפה, בקריות ובעכו ובית המשפט המחוזי היושב בחיפה.
במאמר זה אסביר מה החשיבות של היוועצות עם עורך דין מקומי, וכיצד עורך דין פלילי בקריות יכול לסייע לתושב המקומי בצורה משמעותית יותר מעורך דין שזר לאזור.

עידית רייכרט - עורך דין פלילי בקריות

אני עידית רייכרט עורכת דין פלילית מעל 20 שנים. במרוצת השנים, הבנתי שלא רק הלקוח אמור לבחור את עורך הדין הפלילי או עורכת הדין הפלילית שלו, אלא גם עורכי הדין הפליליים נכון שיבחרו את הלקוחות שלהם זאת כדי שיהיה חיבור מדוייק וחזק. ומאחר ומדובר במערכת יחסים המבוססת בראש ובראשונה על כימיה עמוקה ואמון הדדי, כדאי שזו תהיה מושלמת או כמעט מושלמת.
אפתח את רשימתי בכך שבעיני אין באמת דבר כזה עורך הדין הפלילי "הכי טוב" אלא עורך הדין הפלילי הכי טוב עבורי, הכי נכון ומדוייק לצרכים שלי. ברשימה זו קיבצתי מספר עצות שחשוב לדעת לפני שבוחרים עו"ד פלילי מקומי, במקרה הזה בקריות.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

אז מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי בקריות?

לפני הכל, בעת בחירת עורך דין פלילי בקריות יש לברר את ניסיונו והצלחותיו של עורך הדין ולבחור עורך דין מוביל, מנוסה ומקצועי שייתן ללקוח את השירות המיטבי ושניסיונו יתאים לשירות אותו מבקש הלקוח לקבל. אחרי שנמצא עורך דין פלילי שמתאים לצרכי הלקוח, חשוב להכיר את היתרונות שיכול להעניק עו"ד פלילי בקריות.
עורך דין מקומי, מכיר גורמים רלוונטיים בתחנות המשטרה. הוא מכיר את קצין החקירות בתחנה ויודע לברר עימו לעיתים בהודעת וואטסאפ אפילו את קצב התקדמות החקירה ושמירה על זכויות הלקוח. הוא מכיר את נהלי העבודה בכל תחנה ויודע להפנות פניות לגורמים המתאימים, ליצור עמם קשר באמצעי המתאים ובמידת הצורך גם להיפגש איתם. עו"ד פלילי מקומי גם זמין באופן נגיש להתייעצות פרונטלית לפני חקירה במקרה אם הלקוח עצור, אבל אף אם אינו עצור, התייעצות פרונטלית אפשרית ללא מאמץ רב.
מעבר לכך, עורך דין פלילי מקומי, מכיר גם את גורמי התביעה הרלוונטיים, בין אם בשלוחות התביעה של משטרת ישראל ובתביעות התעבורה של משטרת ישראל וגם הפרקליטות מחוז חיפה. הוא מכיר תובעים ופרקליטים, יודע את אופיים וכיצד נכון לפנות אליהם ובאיזה אופן.
היכרות כזו, וניסיון ישיר כזה מול גורמי החקירה והתביעה הרלוונטיים מעניקים יתרון משמעותי במתן השירות ללקוח, בין אם הוא נפגע עבירה, חשוד או נאשם, ומאפשרים לעורך דין פלילי בקריות לפתוח דלתות שעו"ד פלילי אחר זר למקום כלל אינו מכיר.
אז לאחר שנבחר עו"ד מוביל, מקצועי ומנוסה המתאים לצרכי הלקוח, ניתן לברר את ניסיונו של עורך הדין המקומי מול תחנות המשטרה השונות, בתי המשפט וגופי התביעה והפרקליטות על מנת לדעת לבחור עורך דין שמסוגל לתת שירות מיטבי ומוצלח עבור הלקוח שלו.

זומנת לחקירה במשטרה בקריות? כך עורך דין פלילי בקריות יכול לעזור לך

אם זומנת לחקירה ואתה גר בקריות, אתה זקוק למענה מקצועי מעו"ד פלילי בקריות ללא דיחוי. עורך דין מנוסה לא יכול לתת שירות מיטבי באמצעות הודעות וואטסאפ, שיחת טלפון או זום, אלא רק בפגישה פרונטלית במשרדו של עורך הדין. שם נפגשים המבטים, נוצר החיבור וממנו גם האמון והכימיה בין הלקוח לעורך הדין. לכן, אם אתה רוצה להיפגש עם עורך דין פלילי ללא דיחוי, חשוב להכיר עורך דין מוביל ומנוסה שהוא מקומי. למידע נוסף על התנהלות נכונה בחקירה קראו את מאמרי – חקירה במשטרה – 10 הדיברות לנחקר.
אצל עורכי דין פליליים הלקוחות, לא תמיד יכולים להגיע אלייך, לעיתים הם עצורים או מעוכבים לתחנה וההתייעצות הפרונטלית צריכה להיעשות במקום בו הם מעוכבים או עצורים. עורך דין, טוב ככל שיהיה, אם הוא אינו זמין בקריות או בסביבתה, לא יכול לתת שירות מיטבי ללקוח המעוכב או העצור.
לכן, אם אתה תושב הקריות, חיפה או עמק יזרעאל, חשוב להכיר עורך דין פלילי בקריות או עו"ד פלילי בחיפה שיכול להיות מוכן וזמין לתת שירות מיטבי, בפגישה במשרדו או בהגעה אל הלקוח המעוכב או העצור בתחנת המשטרה המקומית בוודאי כאשר השירות המבוקש הוא ייעוץ לפני חקירה, שירות שניתן בדחיפות גבוהה אבל הוא גם בעל חשיבות יוצאת דופן, ולכן זמינותו של עו"ד פלילי בקריות או בחיפה היא גורם חשוב בבחירת עורך דין, וכל זאת מבלי לוותר על ניסיון ומקצועיות. לעוד טיפים ממני על איך לבחור עורך דין פלילי קראו – איך לבחור עורך דין פלילי בחיפה.

אז, למה לפנות דווקא אלי, עורך דין פלילי?

אני עו"ד עידית רייכרט, עורכת דין פלילית מאז 1999 לשעבר פרקליטה בכירה בפרקליטות, וכיום בעלת משרד בוטיק למשפט פלילי המעניק הגנה משפטית רחבה בכל תחומי המשפט הפלילי והמנהלי, ומתמחה בייצוג נאשמים וחשודים נורמטיביים בהליך הפלילי ובהליכים נלווים וכן בייצוג וליווי נפגעי עבירה.
חקירה במשטרה היא המקום של חשוד, שעשוי כאמור להיות כל אחד או אחת, לספר את סיפורו ולהביא בפני המשטרה גרסה שבכוחה לנקות אותו. רק עורך דין פלילי מנוסה יידע להעריך נכונה את המצב ולתת ללקוח ייעוץ מתאים לפני חקירה במשטרה, התייעצות בטרם חקירה משטרה עשויה לחסוך טרחה גדולה יותר בהמשך הדרך. החקירה במשטרה היא גורלית בעניינו של כל חשוד וחשוב להיערך אליה היטב, להכיר את הזכויות המוקנות לכל חשוד ולהיות מוכן לחקירה. לצד זה חשוב לברר גם אם לעורך הדין הפלילי ניסיון מול תחנות המשטרה, גופי התביעה ובתי המשפט המקומיים על מנת להקנות ללקוח יתרון על פני עורכי דין שאינם מכירים את הגורמים המקומיים.
לכן, אם מצאתם כי מאמר זה נוגע לכם, אל תהססו להתקשר. אני כאן. אעשה את כל מה שצריך ברגישות, בדיסקרטיות ובנחישות, כדי להחזיר לכם את השקט הנפשי, הביטחון, והתקווה לעשות עבורכם את הבלתי אפשרי לאפשרי.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד הנכון למועד כתיבתו. הוא  אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין פלילי לגופו של עניין ודאי אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית ולפני נקיטה בכל פעולה אחרת.

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 10

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

Picture of עידית רייכרט - עורכת דין פלילית
עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן