חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשחיי המין הפרועים הופכים לסיוט

ד' הוא אדם צעיר, בן 32, עובד בחברת היי-טק, מרוויח יפה, רווק, חי בעיר גדולה במרכז הארץ, חוגג את החיים, חי טוב ונהנה ממה שהחיים מאפשרים לו בשפע. כשפגשתי אותו לראשונה התרשמתי מבחור נעים, רגיש, נבון, מחושב, המודע לסביבתו ושאינו שואף לפגוע באדם לשם השגת מטרותיו, או לצורך הנאתו.

ד' הוא גם בחור נאה, וכחלק מחייו של בחור נאה, בעל אמצעים, בעיר הגדולה, הוא יוצא ומכיר עם בחורות צעירות, בנות גילו פחות או יותר וישנן גם לא מעט נשים שנשבות בקסמיו. ד' "עף על החיים" של רווק בתל אביב.

אך ל-ד' יש גם "שריטה" – הוא נוהג לתעד את חיי המין שלו בצילום וידאו במספר מצלמות שמותקנות בחדר השינה שלו. ד', מעולם לא הסתיר את העניין מבנות הזוג שלו והן משתפות עם זה פעולה. אחת מהן, אפילו יצאה מגדרה וביקשה לראות לא רק את ביצועיהם, אלא גם את הקלטות שלו עם פרטנריות אחרות. ד', "זרם" עם זה בתום לב אבל לא ידע שזה יעלה לו ביוקר.

כעבור זמן מה, ד' זומן לחקירה בתחנת המשטרה. ד' לא הבין במה פשע, החוקר המשטרתי לא נידב מידע, והוא הגיע אליי למשרד מבלי שיש לו שמץ של מושג על מה הוא עומד להיחקר. ד' היה לחוץ ומתוח וכמעט התמוטט כשהבין את משמעות החקירה הפלילית והשלכותיה על חייו.

אני מכירה היטב את הרגעים האלה שמתרגשים על הלקוחות הנורמטיביים של משרדי, אלה שבחיים לא דמיינו שיפגשו בחייהם עורכת דין פלילית לכן הרגעתי את ד', וניסיתי בעדינות לקבל ממנו קצה חוט לסיבת זימונו לתחנת המשטרה. ד' התקשה למצוא מהו האירוע בחייו שעשוי להתפרש כעבירה או מצוי "בתחום האפור", אך לאחר שתיאר בפניי את הסיפור שתואר קודם לכן, לי זה היה ברור- לכן הכנתי אותו לאפשרות הסבירה שייחקר בחשד לפגיעה בפרטיות, הטרדה מינית וכיוב'.

ואכן, בדיוק על כך זה נשאל ד'. וחשוב להבין – ד' נחשד בחקירתו בעבירות של מעשה מגונה, פגיעה בפרטיות ואיומים, אלה עבירות חמורות ביותר ובצידן עונשי מאסר של מספר שנים. ד' אמנם הסביר כי כל פעולותיו נעשו בהסכמה, ללא כוונת פגיעה, וכי כל מי שצולמה היתה מודעת לכך ומעולם לא צילם בסתר את מעשיו, אבל עצם חשיפת סרטונים לפלונית המתמקדים במיניות של אדם אחר, עלולה להתפרש כעבירה פלילית.

גרסתו של ד' נבחנה בפרקליטות ורק לאחר מספר שבועות של המתנה מורטת עצבים, של לילות ללא שינה, והרבה שיחות הרגעה, הוחלט על סגירת התיק בעניינו של ד', לאחר שגם הפרקליטות קיבלה את הסבריו של ד' ואימצה את גרסתו כי לא דבק רבב פלילי בהתנהגותו.

ולסיכום, ייתכן שאלמלא נועץ בי, היה עלול ד' למצוא עצמו מסובך עד צוואר בהליכים פליליים שהשלכותיהם עליו הן הרסניות. ולכן, חשוב להבין ולהפנים – סיום עניינו של ד' כפי שהסתיים לא יכול היה להתאפשר ללא התיעצות עם עורך דין פלילי בעל ניסיון. ד' הוא דוגמה למקרה שבו ככל שאדם יפנה לאיש מקצוע, עורך דין פלילי, בשלב מוקדם יותר של התיק, כך ניתן יהיה לשפר את סיכויו לסגירת התיק. בהחלט ייתכן שללא הכנה וליווי ד' היה נמצא עכשיו במקום אחר לגמרי, ואם היה פונה להתייעצות עם עורך דין פלילי לאחר החקירה, היכולת לסייע לו הייתה נמוכה משמעותית. לכן, אם זומנת לחקירה, או אתה סבור שאתה צפוי להיות מוזמן לחקירה פלילית באזהרה, אל תהסס, פנה לאיש מקצוע, עורך דין פלילי מנוסה, שביכולתו לפרש לך את מצבך ולסייע לך להגיע מוכן לקראת החקירה ולמסור גרסת אמת שתפריך כל ספק סביר ותסיר עננה כבדה מעל ראשך.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

איך לבחור עורך דין לעבירות מין?

עימות במשטרה – איך להצליח בעימות בחקירה פלילית. 

זקוקים ליעוץ? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן