סיפורו של זיכוי – בעבירת מין

השבוע זוכה א' מעבירת מין לאחר שניהל משפט ארוך ומורכב משך כ 5 שנים. אין מי שלא יודע כמה קשה לזכות במשפט הפלילי. על אחת כמה וכמה כשמדובר בעבירות מין שאז בדרך כלל מדובר ב"מילה נגד מילה" מילתה של המתלוננת מול מילתו של הנאשם. למתלוננת מותר לשכוח פרט או יותר, מותר לה להתבלבל, מותר לה לסתור את עצמה, העיקר שיהיה גרעין של אמת ואז יאמינו לה. לנאשם אין את הפריבילגיה הזו. סתירות בעדותו, התפתלות על דוכן העדים עלולות לעלות לו ביוקר. כמעט תמיד בחירותו.

לכן – נאשם שיבחר לנהל מערכה משפטית ולהילחם על חפותו נוטל בעצם סיכון אדיר שאם יורשע בסוף משפטו, לאחר שנשמעו כל העדים, לאחר שבית המשפט התיישב לכתוב את פסק הדין, העונש שיוטל עליו יהיה חמור פי כמה. למידע על תפקידו של עו"ד עבירות מין קראו את המאמר – עורך דין עבירות מין

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

ככה זה בדרך כלל. זה לא שבית המשפט "מעניש" את הנאשם רק כי בחר להגן על חפותו, אלא פשוט כי במצב הזה אין נאשם נהנה עוד מחסדיו של בית המשפט שנוהג להושיט יד למי שבדרך כלל נוטל אחריות מידית ומודה וחוסך בזמן שיפוטי (ככה קוראים לזה).

לכן, במקרים בהם נעריך שהראיות "צולבות" את הלקוח והסיכוי לזיכויו קלוש עד אפסי (כאן המקום להזכיר ששיעורי ההרשעות במדינת ישראל עולים על 97% ויותר). נמליץ ללקוח לשקול ברצינות גמורה עסקת טיעון מקילה זאת כי אנחנו עוסקים בדיני נפשות ותפקידנו  לנהל עבורו את סיכוניו המשפטיים ולמזער את הפגיעה בחירותו עד כמה שניתן.

במקרה של א' – בפגישה הראשונה כששמענו את סיפורו האמנו לו שלא ביצע עבירת מין, דעתנו התחזקה לאחר שעיינו בחומר החקירה. אז, הערכנו שעדות המתלוננת לא תחזיק מים בבית המשפט (ומטעמים מובנים לא נפרט), הזדעזענו מרשלנות החקירה במשטרה ומקיפוח זכויותיו של הלקוח והכי כאב לנו שמילתו לא זכתה למענה או התייחסות (להרחבה בנושא חקירה קראו על – התנהלות נכונה במהלך חקירה במשטרה). א' פוטר ממקום העבודה, הושעה ממקום עבודה נוסף, הפך להיות מצורע מבחינה חברתית ולמזלו שאב כוחות מאשתו ומכריו המצומצמים שנותרו לתמוך בו ולחבקו.

עד לאותו אירוע הנטען, החזיק א' במשרה נאה במוסד ציבורי, היה אדם חברותי ואהוב. נפילתו היתה מגובה רב, כואבת וקשה. ראינו אותו בתקוותו, ראינו אותו בכעסו, ראינו אותו בייאושו אך מעולם לא ראינו אותו בשמחתו.

לפני 5 שנים יצאנו למערכה. א' היה צעיר יותר, עגלגל יותר, ושערו שיער פחם. השבוע כשהוא צנום, ושיער מאפיר, הוא חייך חיוך גדול של אושר. לראשונה. הוא זכאי לו.

לכן חשוב לזכור כי ליווי מקצועי של עורך דין פלילי בעל ידע וניסיון רב יכול לעשות את ההבדל. להמלצות שלי על השיקולים בבחירת עו"ד פלילי קראו – עורך דין פלילי בחיפה.  

הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן