חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נפגעי עבירות מין

נפגעי עבירות מין זכאים לייצוג פרטני, רגיש ומקצועי הכולל ליווי בהליכים פליליים ואזרחיים, מעטפת של שירותים משפטיים הכוללים סעדים אזרחיים, הגשת בקשות ועמידה על זכויות רבות להן זכאים הנפגעים מעבירות אלה.

נפגעות ונפגעי עבירות מין - הכירו את זכויותיכם!

עורכת דין לעבירות מין זו התמחות, זו מקצוענות ואי אפשר להתפשר על כך. ביום אחד מתהפך עולמה של נפגעת עבירה. אירוע של פגיעה בה הופך אותה מאדם בריא בנפשו בדרך כלל, לשבר כלי, למי שזקוקה לסיוע, לתמיכה להדרכה ולליווי מקצועי נפשי ומשפטי.

במאמרי הפעם אתמקד בהסדרי החקיקה להגנה על נפגעי עבירות מין והטרדה מינית ובזכויות המגיעות להם. לכן, אם נפגעתם חלילה מעבירת מין, או הטרדה מינית ואתם זקוקים עתה לייעוץ משפטי של עורך דין פלילי אמליץ לכם בחום לקרוא את המאמר הזה שהוא קצה חוט לקראת הצפוי לכם מעתה בהליך הפלילי.

כי אחרי יותר מ 25 שנים כעורכת דין פלילית, כתובעת בכירה בפרקליטות וכסנגורית בהווה המלווה במשך השנים מאות נפגעי עבירה, רובן ככולן נשים שעברו הטרדה מינית או שבוצעו בהן עבירות מין אני יכולה לומר בבטחה דבר אחד והכי חשוב – אל תהיו לבד! אל תנסו לעבור את התהליך הקשה הזה ללא ליווי מקצועי ואם אתן יכולות אז אל תוותרו גם על ליווי משפטי, אנושי, עוטף ומחבק של עורכת דין שזו עיקר ההתמחות שלה. לניסיון ומיומנות בתחום יש ערך עצום ובלתי הפיך.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

מהם החוקים שעומדים לרשות נפגעי עבירה?

שלושה חוקים עיקריים מסדירים את ההגנות והזכויות לנפגעי העבירה בכלל ולנפגעי ונפגעות עבירות מין בפרט ואלו הם: חוק זכויות נפגעי עבירה, חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה וחוק הגנה על הציבור מפני עברייני מין. הררי מילים ניתן לכתוב על כל אחד מהם אדגיש כעת את מה שחשוב לדעת.

1. חוק זכויות נפגעי עבירה
נועד לקבוע את זכויות נפגעי העבירה, להגן על כבודם ולהעניק להם אפשרות להבעת עמדה בצמתים מסויימים ומרכזיים של ההליך הפלילי. כך למשל יכולים נפגעי העבירה, לעיין בכתב האישום שהוגש נגד הנאשם, לבקש כי עורך דין לעבירות מין מטעמם ידאג לאינטרסים שלהם ויהיה נוכח בדיונים מטעמם, להשמיע עמדתם לקראת הסדר טיעון לפני שנכרת, לפני גזירת דין, לפני שחרור ממאסר של הנאשם ועוד. החוק עצמו מסווג את נפגעי העבירה לשלוש קבוצות: נפגעי כל העבירות, נפגעי עבירות מין ואלימות ונפגעי עבירות מין ואלימות חמורות במיוחד.

בתי המשפט והתביעה (התביעה המשטרתית והפרקליטות) מעניקים חשיבות של ממש לעמדת נפגעי העבירה וכדאי שזו תימסר לידי התביעה ורצוי שתהא מגובה במסמכים תומכים. כך למשל הצהרת נפגעי העבירה על מצבם הנפשי, הנזקים שנגרמו שגרם להם הנאשם, עמדתם לגבי העונש הצפוי ועוד. עורך דין לעבירות מין המייצג נפגעי עבירה אמור לדאוג "לתווך" את ההליך הסבוך ולוודא כי קולם של נפגעי העבירה יישמע לאורך כל ההליך החל מרגע תחילתה של החקירה המשטרתית ועד סיום המשפט. למידע נוסף על תפקידו של עו"ד עבירות מין קראו את מאמרי – עורך דין עבירות מין.  

2. חוק מגבלות חזרתו של עברין מין לסביבת נפגע העבירה
נועד לסייע אף הוא לנפגעי העבירה ולמנוע נזק נוסף שעשוי להגרם להם מעצם הפוטנציאל להיתקלות תכופה עם עבריין המין שפגע בהם. החוק למעשה מסדיר מנגנוני אבטחה לשמור על נפגעי העבירה ומנגד שלא לפגוע בזכויות עברייני המין שכבר שילמו למעשה את חובם לחברה. החוק מטיל בצו על עבריין מין, לאחר שסיים את ריצוי עונשו, מגבלות שיכולות להיות ריחוק ממקום מגורים או מקום עבודה של נפגע העבירה אם שוכנע בית המשפט לאחר שקיים דיון בעניין כי יש בהן צורך כדי שלא להחריף מצבן הנפשי של נפגעי עבירה.

מגבלות כאלה מוכרות בשם – צו פיקוח על עברייני מין. הטלת הצו על עבריין מין מותנית בבדיקה שנקראת הערכת מסוכנות מינית שמתבצעת בשלבים מוקדמים של ההליך הפלילי ובהתאם לה נקבעות המגבלות, אם בכלל. חשוב לדעת כי עורך דין לעבירות מין מיומן ומנוסה ידע לייצג נאמנה את האינטרס של נפגעי העבירה בדיון שכזה שאמור להתקיים מייד לאחר מתן גזר הדין או לפני שחרורו ממאסר של הנאשם ועד שלושה חודשים לאחר תום ריצוי העונש מנימוקים מיוחדים.

3. חוק הגנה על הציבור מפני עברייני מין
חוק זה המוכר גם בשם "חוק ההגנה" הנו פיקוחי במהותו ונועד לנהל את הסיכונים של פגיעות מיניות עתידיות בידי עברייני מין ששוחררו ממאסרם בהתאם ובכפוף להערכת המסוכנות המינית שנקבעה בעניינם. למעשה, ישנו כאן המשך ישיר מענישה שהסתיימה לפיקוח ומניעה בעתיד.

החוק חריג במובן זה שבעוד שעבריינים רגילים אשר סיימו את ריצוי עונשם זכאים לחירות מוחלטת ככל אדם, עברייני מין עשויים להמשיך להיות תחת מגבלות שונות ולא כחלק מן העונש אלא מתוך דרישת החוק לפיקוח והגנה על הציבור מפני עברייני מין שמסוכנותם המינית אינה נמוכה. רשימת המגבלות קבועה בחוק עצמו והיא עשויה להשתנות בהתאם להערכת המסוכנות ודרגתה.

הכירו את החוק וזכויותיכם – "הצטיידו" בעורך דין לעבירות מין פלילי

כעורכת דין לעבירות מין המייצגת נפגעי עבירה רבים אני יכולה לומר בוודאות: חובתכם להכיר את מלוא הזכויות המגיעות לכם ולעמוד על קיומן. מרבית הזכויות מעוגנות בחקיקה ובפסיקה. לכן, אם מצאתם עצמכם נפגעים מעבירה ובעיקר בעבירות מין אמליץ לכם בחום להיפגש עם עורך דין פלילי לעבירות מין, ולו לפגישת ייעוץ שתפזר מעליכם את הערפל, שתתן בידיכם מידע לגבי התהליך שאתם צפויים לו, שתכוון אתכם. זו תהיה ההשקעה הכי נבונה ומשתלמת שלכם, מבטיחה.

אז, למה דווקא אני, עידית רייכרט עורכת דין לעבירות מין?

אני עורכת דין פלילית למעלה מ 25 שנים המתמחה בייצוג נפגעי עבירה ובעבירות מין. אחרי 14 שנים אינטנסיביות כפרקליטה בכירה בפרקליטות וקרוב לעשור כסנגורית "יוצאת המערכת" בעלת משרד בוטיק למשפט פלילי יש לי את הידע, המומחיות והניסיון הדרושים לנצח.

"ארגז הכלים" המשפטי שלי מהווה יתרון עצום בהליכים פליליים המתחילים כבר בשלבי החקירה הפלילית אותו אני רותמת בתבונה, ביסודיות ובנחישות להגנת לקוחותיי. המשרד שלי מעניק הגנה משפטית רחבה בכל תחומי המשפט הפלילי והמנהלי החל ממתן יעוץ מקצועי והכנה נכונה לקראת חקירה פלילית, ייצוג בהליכי מעצר ושימוע וייצוג בבתי המשפט השונים בכל הערכאות. לטיפים שלי על התנהלות נכונה בחקירה קראו את המאמר – חקירה במשטרה – 10 הדיברות לנחקר.

וכדאי להפנים – ניהול מערכה פלילית אינה אפשרית בידי כל עורך דין, כי לעיתים אין הזדמנות למקצה שיפורים. ליווי נכון ומקצועי על ידי עורך דין פלילי מיומן ומנוסה כבר בשלבים המוקדמים יכול לחרוץ גורלות. לכן, אם מצאתם כי מאמר זה נוגע לכם, אל תהססו להתקשר. אני כאן. אעשה את כל מה שצריך ברגישות, בדיסקרטיות ובנחישות כדי להחזיר לכם את השקט הנפשי, הביטחון, התקווה ולעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

מידע נוסף שחשוב לדעת על זכויות נפגעי עבירה:

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד הנכון למועד כתיבתו. הוא  אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין פלילי בצפון לגופו של עניין ודאי אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית ולפני נקיטה בכל פעולה אחרת.

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 2

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

אודות הכותבת

Picture of עידית רייכרט - עורכת דין פלילית
עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

אהבתם? שתפו
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:
ייצוג נפגעי עבירה

מהי הטרדה מינית

באמת הוטרדתי או הגזמתי? כעורכת דין פלילית מזה 25 שנים, אני מייצגת ומלווה מקרים רבים של הטרדות מיניות. השאלה השכיחה ביותר שאני נשאלת היא האם

קרא/י עוד »
זימון לחקירת משטרה בטלפון | הזמנה לחקירה במשטרה

זימון לחקירה במשטרה

זומנתם לחקירה במשטרה? ריכזתי עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת! קיבלת זימון לחקירה במשטרה בטלפון? הנה כמה טיפים יעילים וחשובים שיעזרו לך לצלוח את החקירה

קרא/י עוד »
עיכוב הליך פלילי

יום העצמאות של נתן

נתן (שם בדוי) חצה את גיל הגבורות, די מזמן.נתן נולד בתל אביב עוד לפני שנולדה המדינה כשהעיר עוד היתה לבנה. נתן הוא איש חזק ומצחיק,

קרא/י עוד »
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן