חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ לפני חקירה במשטרה

ייעוץ לפני חקירה מהווה זכות קריטית למי שזומנו או נעצרו לחקירה. תוצאות החקירה עשויות להיות ההבדל בין אישום לזיכוי ועל כן חשוב להתייעץ בנושא עם עו"ד מנוסה, לדעת כיצד להשיב לשאלות החוקרים ולהימנע מהפללה עצמית.

זומנתם לחקירה במשטרה? דעו את זכויותיכם!

כל אחד מאיתנו עלול למצוא את עצמו, בחקירה משטרה, בחדר החקירות, חשוד בביצוע עבירה, מוזהר שעליו לומר את האמת, מוזמן גם להתייעץ עם עורך דין פלילי לפני שמוסר את גרסתו. הרבה שאלות מתרוצצות בראש באותם רגעים: מה כדאי לעשות? אם אסכים אולי זה יחזק את החשדות נגדי? אם אסרב אני פוגע בהגנה שלי? האם נכון לשמור על זכות השתיקה? או דווקא לספר את האמת כי אני בטוח שלא עשיתי דבר. בשנותיי כתובעת בפרקליטות ובשנים האחרונות כסנגורית, טיפלתי במאות לקוחות, בכל סוגי העבירות ואני רואה בעבודה שלי שליחות וייעוד לעזור לחלש. במאמרי זה אחדד מדוע כדאי, מומלץ, ואף חובה לקבל ייעוץ לפני חקירה במשטרה מעורך דין פלילי מנוסה.

תוכן עניינים
אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

אל תסרבו לקבל ייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית מעורך דין פלילי - זוהי זכותכם

כדאי שתדעו – רוב האנשים הנורמטיביים יסרבו בנימוס לזכות ההתייעצות עם עורך דין פלילי זו שמאפשרת לקבל לקבל עצה טובה לפני חקירה במשטרה, שכן מבחינתם מדובר בפריבילגיה. הם מאמינים כי מאחר והם לא עשו שום דבר אין הם זקוקים לעצת עורך דין פלילי. בליבם הם חושבים: "עורך דין פלילי? זה לעבריינים ואני לא כזה" או אולי: "רגע אם אתייעץ עם עו"ד פלילי כמו שהחוקר מציע אז הוא בטח יחשוב שאני אשם. אז…לא לא , לא כדאי, אני בטוח שהאמת תצא לאור".

באמת? תנו לי לחדש לכם, לחדד לכם נקודה מאד חשובה, אולי אפילו קריטית – בהליך הפלילי, אין דבר כזה "האמת תצא לאור" עד כמה שזה נשמע מפתיע או עצוב. האמת אינה רלוונטית! השחקניות היחידות שעולות על המגרש של ההליך הפלילי מרגע פתיחה בחקירה פלילית הן אך ורק הראיות. לכן כדאי שתדעו – אם זומנתם לתחנת המשטרה כחשודים בביצוע עבירה צאו מתוך נקודת הנחה שיש לפחות "בדל של ראיה" נגדכם, קמצוץ, חשד סביר שקושר אתכם לביצוע העבירה. אל תקלו בכך ראש. גרסה לא נכונה שלכם, פטפוטי יתר מחוץ לחדר החקירות, או שמירה על זכות השתיקה שלא לצורך יכולים להחמיר את מצבכם, ובסופו של דבר אתם עלולים למצוא עצמכם מוזמנים לשימוע פלילי או גרוע מכך עם כתב אישום בדואר….שכותרתו תתחיל במילים: "מדינת ישראל נגד… נגדכם…."

בהרצאותיי אני נשאלת לא פעם: איך כדאי לי להתנהג בחדר החקירות? מה כדאי לי לומר אני יכול להקליט את החקירה? אולי בכלל אני לא אגיע לחקירה? שהמשטרה תחפש אותי, הכי טוב…. ואם בכל זאת אגיע –אולי להודות ודי ? הרי החוקר הבטיח לי שאם אודה התיק נגדי ייסגר, מה לא ככה?
אכן המון שאלות מתרוצצות אצלכם בראש בשלב הזה חשש ובעיקר פחד מהלא נודע. ומכאן גם החשיבות של קבלת ייעוץ לפני חקירה במשטרה! 

זומנתם לחקירה? כך עורך דין פלילי יכול לעזור לכם

ומה אתם עושים כדי להתמודד עם אותן שאלות, פחדים וחוסר וודאות? יש כאלה שמסתפקים בעצות מד"ר גוגל, קוראים פה ושם מאמר או מקבלים עצה בחינם. המשקיעים אפילו מתקשרים לאיזה עו"ד שמצאו אפילו שהוא עו"ד של נדל"ן מה זה משנה…עו"ד זה עו"ד לא? אז זהו שלא. תנו לי לשאול אתכם שאלה – אם הייתם זקוקים לניתוח חירום, בהול. נניח ניתוח קיסרי, או ניתוח אפנדיציט, או אפילו עקירת שן. גם אז הייתם עושים את זה לבד? או לכל היותר מסתפקים בכמה הנחיות מהגוגל?

חקירה פלילית עלולה לגבות מחיר יקר מאד לפעמים בלתי הפיך– לפגוע בשמכם הטוב, לפגוע לכם בקריירה, לפגוע בחירותכם. מדובר בדיני נפשות! לכן ההצעה הכי טובה שאני יכולה להציע לכם היא – אם זומנתם לחקירה פלילית אל תתלבטו, אל תהססו, כן לצערכם זה גם לא הזמן לחסוך, קבלו מייד ייעוץ לפני חקירה במשטרה מעורך דין פלילי, מיומן, כזה שיעזוב הכל, יקשיב לכם, ישמע את הכאב שלכם, יבין האם ועד כמה אתם בצרה ויצייד אתכם בעצות ממוקדות מדויקות נכונות ומועילות למקרה שלכם בדיוק.

עו"ד שיתפור לכם את חליפת ההצלה, אותה חליפה שלא הייתם מהססים ללבוש לו הייתם מוצאים עצמכם בלב ים סוער נכון? הניסיון שלי כפרקליטה בפרקליטות במשך שנים ארוכות וכיום כסניגורית מוכיח בכל פעם מחדש – שככל שתגיעו "מוכנים" יותר, הסיכוי לסגירת התיק נגדכם גבוה יותר ולסניגור מנוסה ומקצוען יש בהחלט כלים לעזור לכם לצאת מהעניין במינימום נזק.

מדוע להתייעץ דווקא איתי, עידית רייכרט עורכת דין פלילית?

אם זומנתם לחקירה אתם חייבים להיפגש עם עורך דין פלילי, לקבלת ייעוץ לפני חקירה פלילית במשטרה וכן הכנה לפני החקירה, זו תהיה ההשקעה הכי נבונה ומשתלמת שלכם, מבטיחה. המשרד שלי הינו משרד בוטיק למשפט פלילי המעניק הגנה משפטית רחבה בכל תחומי המשפט הפלילי ומתמחה בייצוג נאשמים וחשודים נורמטיביים בהליך הפלילי על כל רבדיו ובמתן יעוץ מקצועי והכנה נכונה לקראת חקירה משטרתית. עוד בהקשר הזה חשוב להכיר את ההבדל בין חקירה "רגילה" לחקירה תחת אזהרה.

אני גם מכירה ומבינה את הכאב והחרדה שעוברים על אדם נורמטיבי שמועד ומסתבך בעולם הפלילי – כרעם ביום בהיר עולמו חרב עליו! ולכן בחרתי מתוך השקפת עולם לייצג את אותם אנשים טובים העלולים למצוא עצמם בשבר נוראי, לעיתים על לא עוול בכפם, לעיתים מתוך מצוקה. גם הם ראויים לחמלה, לעזרה מקצועית ולהגנה משפטית מעולה. אם מצאתם כי מאמר זה נוגע לכם, אל תהססו להתקשר. אני כאן.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

המקצוענות בתיקים בהם טיפלנו עושה את ההבדל
מידע נוסף שחשוב לדעת לפני חקירת משטרה

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד הנכון למועד כתיבתו. הוא  אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי עם עורך דין פלילי ובכלל לגופו של עניין ודאי אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי לפני חקירה פלילית ולפני נקיטה בכל פעולה אחרת.

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר דירוגים 5

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

אודות הכותבת

Picture of עידית רייכרט - עורכת דין פלילית
עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

אהבתם? שתפו
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:
קובלנה פלילית

קובלנה פלילית פרטית

המדריך המלא להגשת קובלנה פלילית פרטית "אין שום סיכוי שיתנהל על זה הליך פלילי", אומרים לי לא פעם לקוחותיי, תוך שהם מביעים את ייאושם מהטיפול

קרא/י עוד »
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן