חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הישג משפטי – שינוי עילת הסגירה לחוסר אשמה והקטין יכול להתגייס

השאיפה המשמעותית בליווי חשוד היא שבסופה לא יוגש כתב אישום. האתגר האמיתי הוא כי התיק ייסגר מחוסר אשמה ולא פחות מכך. משמעות הדבר במקרה כזה – היא למעשה מחיקת כל זכר לקיומה של תלונה. עבור קטינים מתחדדת משמעות זו פי כמה, שעה שכל עתידם הצבאי והלימודי לפניהם. במקרה זה פנה למשרדי הלקוח כשתיקו כבר נסגר מחוסר ראיות אולם לקראת רצונו להתגייס ליחידה מובחרת ביקש לעשות כל שניתן לגרום לשינוי עילת סגירת התיק הפלילי לחוסר אשמה כדי לטהר את שמו לחלוטין. 

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

אין זה מובן מאליו לשנות עילת סגירה של תיק פלילי שכן נדרש להראות כי התשתית הראייתית בתיק חסרה מאד וכי הסיכוי שהחשוד ביצע את העבירה הוא נמוך. אולם, לאחר שצילמתי את חומר החקירה השתכנעתי שיש אפשרות סבירה לשנות את עילת הסגירה ועל כן החלטתי להילחם בעניין זה מול גורמי האכיפה. אכן – לאחר שניתחתי בפני הפרקליטות את הראיות השתכנעה פרקליטת המחוז להיעתר לבקשתי. במקרה זה אין לי כל ספק שלאור עבודת ניתוח הראיות ונסיבות המקרה  – הצלחתי לשנות את עתידו של הקטין.

לכן גם במקרה שלא פניתם לעורך דין פלילי בצפון כבר בתחילת ההליך הפלילי, עדין חשוב ומומלץ לעשות זאת, בעיקר כאשר מדובר בקטין. במקרה זה חשוב לפנות לעורך דין פלילי בעל בקיאות וניסיון בייצוג קטינים ונוער. להרחבה בנושא קראו על – עורך דין פלילי נוער.

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן