סגירת תיקו של קטין בעבירות מין בחוסר אשמה

מה באמת יודעים בני הנוער בנוגע לעבירות מין? מה יודעים הוריהם? האם נער בן 17 וחצי רשאי לקיים יחסי מין עם קטינה בת 14? גם אם היא מאד רוצה? ואם הם בני זוג האם זו עדיין עבירה? האם המצב ישתנה לו הקטינה בת 15 וחצי במסגרת יחסי רעות וכשיש רצון הדדי? האם המדריך בתנועה, בן 18 וחצי רשאי לקיים יחסי מין עם החניכה בת ה 17 וחצי? האם חייל כבן 19 או ש"ש, או תלמיד במכינה קדם צבאית רשאי לקיים יחסי מין עם קטינה בת 16?

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

סוגיות אלה ועוד שלא תמיד זוכות להתייחסות של גורמי החינוך ולעיתים גם לא של ההורים מאפשרות מצבים לביצוע עבירות מין בידי בני טובים רק בשל בורותם המשפטית בנושא. ויש להדגיש – קטין ש"מסתבך" בפלילים עתידו הצבאי והאזרחי עלול להיפגע לעיתים באופן בלתי הפיך. אולם יש פעמים בהם גם טופלים האשמות כוזבות שלא היו ולא נבראו ולעיתים אין דרך להוכיח את הכזב ואז זה נורא, עולמך חרב.
 
כך היה בעניינו של א' ילד טוב. מה זה טוב הכי טוב. נפתח נגדו תיק פלילי בחשד כי בצע עבירת מין (מעשה מגונה) בקטינה מתחת לגיל 14. הוא טען כי לא היה ולא נברא ומדובר בהמצאה פרי דמיונה של ילדה שמייחסת לו מעשים שאינם קשורים בו (אלא באחרים) והיא מצידה מסרה גרסה "מגומגמת" שאינה מספיקה לצורך העמדתו לדין. מפאת צנעת פרט המעורבים, לא נרחיב, רק ליווי שלי כמעט "יד ביד" מרגע תחילת החקירה במשטרה ועד סיומה, והצגת נתונים נוספים המצביעים על חשד כבד להשפעה בלתי הוגנת על הקטינה בידי האחרים שהיו בסכסוך קשה עם הוריו של א' הביאו לסגירת תיקו כלא היה. א' חזר לנשום ולחייך וגם אני. למידע נוסף על חקירה במשטרה של קטינים קראו את המאמר – חקירת קטין.
 
זהו עוד מקרה שמזכיר ומדגיש כמה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בצפון עוד טרם החקירה במשטרה. ועל החשיבות הגדול של עורך דין פלילי בעל ניסיון ובקיאות בייצוג קטינים ונוער. להרחבה בנושא קראו את מאמרי – עורך דין פלילי נוער
הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן