הוכחנו שהמתלוננת בדתה סיפור של אונס והתיק נסגר

עבירות המין נתפסות בציבור כעבירות הבזויות ביותר. אין מי שלא שישאל סניגור וסנגורית בפרט, את השאלות הכל כך שחוקות: "איך את מסוגלת להגן על עבריין מין?", "מה היית עושה לו היה מדובר במי שנגע בבת שלך?" אלו סוגיות שדורשות שיחה מעמיקה אותה אשמח לקיים עם מי שירצה וכבר בראש מתרוצצת המחשבה שאולי אקיים הרצאה מקיפה בנושא זה, שתנסה להסביר לציבור הסקרן, החשוף לפירורי משפט תקשורתיים בלבד, מבלי לדעת איך באמת "פועלת" מערכת המשפט ולמה צדק הוא בעיקר שם של כוכב ושלא תמיד קיים צדק באולם בית המשפט למרות השאיפה הברורה לכך שתפקידו של שופט הוא בעיקר להכריע בהתאם לראיות שמונחות לפניו. 

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

ראיות הן עדויות, מסמכים, תצלומים וכו… שופט יכריע אם נאשם אשם רק אם ישתכנע מעל לכל ספק סביר באשמתו. אבל עוד הרבה קודם צריכה הפרקליטות להשתכנע שישנו סיכוי סביר להרשעת החשוד בעבירה בה הוא חשוד. זה התנאי להגשת כתב אישום נגדו. ולכן, במקרים בהם למשל, תוגש תלונה על עבירת מין נגד חשוד, אבל המתלוננת לא תדע לפרט מה בדיוק ארע, או כיצד בדיוק נאנסה, או אם יהיו "חורים" בסיפור שלה כאלה שלא יוכלו ל"הסתדר" עם ראיות אחרות והפרקליט שיבחן את התיק יחשוב בעומק ליבו שאין שום סיכוי בעולם ששופט ירשיע בעבירת מין, לא יוגש כתב אישום והתיק ייסגר.
 
עכשיו, חשוב להבין – זה לא אומר שהמתלוננת שיקרה בהכרח, אלא זה מעיד על דבר אחד בלבד – שאין די ראיות מספיקות להעמדה לדין! ובמילים אחרות שיש פער בין האמת העובדתית (הסיפור) לאמת המשפטית (הראיות). ולכל מי ששואל אותי את השאלות שציינתי למעלה, אני משיבה בשלוש שאלות משל עצמי: 
 
1. הידעתם שעבירות מין בדרך כלל נעשו בתוך מערכת יחסים קרובה? למשל בין בני זוג, מורה ותלמידה, מנהל ועובדת וכו. כמו למשל במקרה של הטרדה מינית בעבודה. כלומר לא מדובר במפלצת מין מפחידה שאורבת לטרפה במעבה היער החשוך… ובדרך כלל עברייני מין הנם אנשים מהשורה.
 
2. מה תרצו שיקרה לאדם הכי קרוב לליבכם אם נניח חלילה וחס הוא ייחשד או יואשם בעבירת מין אותה ביצע כלפי מישהי הקרובה אליו? 
 
3. האם גם אז תחשבו שהוא אינו ראוי להגנה משפטית?
 
למידע נוסף קראו על תקפידו של – עורך דין עבירות מין.
 
ש', אדם מן הישוב "כמוני כמוך", השכן ממול, נדהם משזומן לחקירה במשטרה בחשד למעשה מין שבצע במתלוננת (עמה היה בקשר). ליווי אינטנסיבי שלי כבר בשלבי החקירה המוקדמים שכלל גם בדיקת פוליגרף הצביע על פערים בראיות וחוסר אפשרות אמיתית להיתכנות העבירה והוכיח מעל לכל ספק סביר כי ש' חף מפשע. תיקו נסגר. חשוב לזכור שהיוועצות עם עורך דין פלילי בצפון, והעדיפות כמובן עוד טרם החלה החקירה במשטרה, יש בה כדי לשנות את תוצאת ההליך הפלילי ואת גורלו של האדם שנחשד בביצוע העבירה הפלילית.
הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן