הישג משפטי – שינוי עילת סגירה לאין אשמה לחקלאי שהגן על רכושו

כל אדם שנפתח לו תיק פלילי, מסתובב עם כתם לשנים רבות. לכן חשוב מאד לעשות את כל המאמצים לסגירת תיק פלילי בעילה של חוסר אשמה, או אז התיק יעלם כלא היה. כך, היה גם במקרה הזה.

כל חקלאי ובעל משק מכירים את נושא הסכסוכים במושב על גבולות בין נחלות. במקרה זה מצא עצמו א' חקלאי מאחד המושבים בעמק, מובל לתחנת המשטרה, נחקר באזהרה כחשוד ונעצר בתא המעצר!

א', בוגר יחידה מובחרת, משרת במילואים, בעל משפחה וישר דרך אשר מעולם לא "פגע בזבוב" מצא עצמו באחד מהרגעים הקשים והמשפילים בחייו מאחורי סורג ובריח. גרסתו כי מדובר בתלונה כוזבת שמטרתה להשפיע על סכסוך אזרחי נפלה על אזניים ערלות.

יעוץ וליווי שלי כעורכת דין פלילית בעלת ותק וניסיון רב, לאורך כל הדרך הוביל לסגירת תיק פלילי, תחילה "רק" בעילה של חוסר ראיות מספיקות. מצב משפטי זה לא סיפק אותי ולכן המשכתי בעוז וביקשתי לשנות את העילה לסגירת תיק פלילי מחוסר ראיות לחוסר אשמה ובכך להגשים את הצדק כמתבקש במקרה זה.

את חווית המעצר המיותרת לצערנו, איש לא יוכל להשכיח ולמחוק מחייו של א'. לפחות הרישום המשטרתי שלו נמחק כלא היה ועתידו כולו פתוח לפניו.

הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן