ואז… המשטרה דפקה בדלת ושאלה איפה הילד שלי

ביישוב אמיד באזור חיפה מתגוררת משפחה נורמטיבית. באביב 2021, בשעות אחר הצהריים, נשמעה דפיקה על הדלת, אמו של ג' פותחת את הדלת, ועל מפתן הבית עמדו שני שוטרים, הציגו צו חיפוש החתום על ידי שופט ועליו שמו של בנה, ג' בן ה- 13.

השוטרים מיומנים, הם יודעים מה הם מחפשים, ויודעים איפה למצוא אותו. הם מוצאים במקום נסתר שאריות של סם מסוג קנאביס, ומשאירים על שולחן הסלון זימון לחקירת משטרה.

מידע נוסף בנושא של חקירות קטינים, ניתן למצוא במאמרי אודות חקירת קטינים במשטרה

בו ביום הגיעו אליי ג' מלווה בהוריו שהחרדה וההלם ניכרו היטב על פניהם. הם סיפרו לי את שארע בביתם. שמעתי את סיפורו של הילד – השימוש בסמים היה עבורו עניין חברתי, הוא ביחד עם עוד מספר חברים, רצה להרגיש בחבר'ה. העניין נחשף ככל הנראה, כאשר אחד מהם נתפס ומסר את שמו וכך הגיעו לביתו השוטרים.

זה השלב הקריטי לקבל ייעוץ משפטי, הסברתי ואמרתי להם שאם ינהגו על פי המלצתי המקצועית, ג' יצא מהסיפור הזה אדם בוגר, משוקם ומפוקח וייתכן בהחלט שללא כל כתם שיפריע לו בהמשך חייו.

ואכן, לאחר כחצי שנה התקבלה מתחנת המשטרה הידיעה כי בעקבות הליך השיקום בו בחר ג', בהמלצתי, עניינו נסגר בתחנת המשטרה, כאילו לא ארע דבר מעולם. תיקו האישי נקי וכך גם אם תחפשו רישום בעניינו של ג', לא תוכלו למצוא.

וג'? כפי שצפיתי – ממשיך בדרכו והופך להיות נער בוגר, משוקם ומפוקח שיודע כעת לנהל את חייו, האישיים והחברתיים, בחוכמה ולאחר מחשבה.

ומה המסר שלי אליכם? סיום עניינו של ג' כפי שהסתיים לא יכול היה להתאפשר מבלי לקבל ייעוץ משפטי מעורך דין פלילי בעל ניסיון שיודע להפנות את האדם שפונה אליו למסלול המתאים לו, שייטיב איתו, לא רק בפן המשפטי, אלא גם להמשך חייו, בכל כיוון שיבחר.

זקוקים ליעוץ? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן