סגירת תיקו הפלילי של עוה"ד לאחר ייצוגו בשימוע

ביום בהיר אחד קיבל עו"ד א' למשרדו זימון לקראת שימוע לפני הגשת כתב אישום שעתיד להיערך נגדו בפרקליטות זאת בטרם יוחלט על הגשת כתב אישום נגדו. חשוב כבר עתה לציין ולהדגיש כי אין זה עניין של מה בכך לפתוח בחקירה פלילית נגד עו"ד על אחת כמה וכמה אין זה עניין של מה בכך לקיים שימוע נגד עו"ד ולהגיש נגדו כתב אישום.

עו"ד א' המבוהל עד עמקי נשמתו פנה בזריזות אל משרדנו וביקש מאיתנו "להציל את חייו" ולעשות ככל שניתן להצליח בשימוע. כל אופציה אחרת מבחינתו תגדע את פרנסתו ותפגע בו ובמעמדו הרם באופן אנוש.

מששכר עו"ד א' את שירותינו ולאחר שקיבלנו לידינו את עיקרי חומר החקירה מצאנו "פירצה" ראייתית. ביקשנו מעו"ד א' להשלים את התמונה הראייתית במסמכים וראיות שלהערכתנו היה בכוחם להטיל ספק סביר באשמתו וכך היה.

במעמד השימוע לפני הגשת כתב האישום, הנחנו בפני פרקליטת המחוז ראיות נוספות שלא היו בתיק החקירה, הצגנו לפרקליטת המחוז פרשנות אחרת ממה שנטען כלפיו והצלחנו להוכיח ברמה הנדרשת כי לא רק שאין לסמוך על הראיות בתיק אלא שהן עומדות בסתירה מוחלטת לטענת המתלוננים בתיק.

וכך ממצב בו כתב האישום ריחף מעל לראשו באופן ודאי הפך  עו"ד א' לאדם חופשי נטול כל חרדה עת קיבל את חייו במתנה והוסר ממנו האיום שבהגשת כתב אישום בעבירות זיוף והונאה. אנחנו יכולים לומר באופן כמעט ודאי שאלמלא עשייתנו המקצועית בתיק, סביר להניח כי היום היה עו"ד א' מושעה מכל פעילות כעו"ד ומתמודד עם ניהול משפטי קשה ומורכב.

עו"ד א' מבין דבר או שניים בעולם המשפט ועדיין אינו בקיא בניהול הליך פלילי (להרחבה בנושא קראו על – ההליך הפלילי). עו"ד א' נהג בחכמה רבה משבחר לתת לעורכי דין פליליים המנוסים במשפט הפלילי לנהל עבורו את מערכת חייו ולא חשב לרגע להתנהל בעצמו בזירה משפטית שאינה איזור הנוחות שלו.

הישג זה מדגיש שוב את החשיבות שבהיוועצות עם עורך דין פלילי עוד טרם החקירה במשטרה. 

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו
הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן