חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התיק נגד התלמיד המצטיין נסגר והוא יתגייס ליחידה מובחרת

נ' היה הילד הכי חכם בכיתה. 5 יחידות לימוד בפיזיקה, מתמטיקה, אנגלית. תלמיד בכיתה י' מצטיין, ילד מוכשר, מדריך בתנועה, חתיך. אחד מהחבר'ה. משפחה מלוכדת מבוססת ומוערכת.

יום אחד הזמינו אותו לחקירה במשטרה – "אתה חשוד בכך שליטפת, ונגעת …." הלם! מה עושים? איך יוצאים מזה? מה יהיה בבית הספר? מי ידע? מה לספר בצו ראשון?
לנער יש תכניות גדולות בעתיד – הוא חולם על התנדבות בשנת שירות ואח"כ על תפקיד מאד מבוקש בצה"ל ביחידה מסווגת. ואם התיק לא ייסגר ויוגש כתב אישום? הכל הלך? בכזו קלות יוכתם עתידו? 

המשפחה בסערת רגשות, בחוסר אונים, בחוסר וודאות, במבוכה. ביקשו את עזרתי. הסכמתי מייד. זו הזכות שלי להציל נער שנמצא בתוך מצוקה גדולה. אני יודעת איך לעזור במצבים המורכבים והרגישים האלה. כשהכל נראה שחור משחור.

כעבור שנה של ליווי אישי שלי, ייעוץ משפטי שוטף, ועבודה מול גורמי החקירה ורשויות האכיפה נסגר התיק באי העמדה לדין. מדובר בתוצאה הטובה ביותר!
ואתם כדאי שתדעו – אין זה עניין של מה בכך. חשוב וכדאי להפנים – ליווי וייצוג פלילי בעבירות מין זו מומחיות וייחודיות ואינם אפשריים בידי כל עורך דין פלילי אלא בעורך דין לעבירות מין עם התמחות ספציפית 

בעבירות קטינים כי בעניינים האלה – אין הזדמנות למקצה שיפורים. סיום עניינו של נ' כפי שהסתיים הוא הישג נפלא שלא היה מושג ללא ליווי וייצוג נכון ומדויק של עורך דין עבירות מין, בעלת ניסיון וידע קונקרטי הכרחי.
לכן, אם מצאתם כי מאמר זה נוגע לכם, אל תהססו להתקשר. הטיפול בעניין שלכם ייעשה ברגישות, בדיסקרטיות ובנחישות כדי להחזיר לכם את השקט הנפשי, הביטחון, התקווה ולעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי.

זקוקים ליעוץ? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן