חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החיים והמוות ביד הלשון

לא בכל יום מבקשת תובעת למחוק את תביעתה עליה עמדה בעקשנות משך 3 שנים. אבל כששקריה הלכו ונחשפו ואמון השופטים בה הלך והתערער, כך הבינה שתביעתה קרסה, ולא תצליח להוכיח את טענותיה אף לא ברמת הוודאות הנדרשת בהליך אזרחי כלומר אפילו לא ברמה של מאזן ההסתברויות (מעל 51%).

לא סתם היא החליטה שלא להגיש נגדו תלונה במשטרה, היא ידעה שלא יאמינו לה. כי היא ידעה שלא היו דברים מעולם. לכן, היא חשבה לעצמה שהדרך הקלה והנוחה יותר לזכות בפיצוי כספי תהא בהגשת תביעה אזרחית נגדו ונגד מקום העבודה (שם הכיס עמוק, כמעט ללא סוף). וזה חצי הצליח לה.

מקום העבודה, הגיע איתה מאד מהר לפשרה כספית, לא היה להם זמן וכח לבזבז, להגיע מהעיר הגדולה לעיר הקטנה יותר (חיפה) בשביל לנהל הליכים משפטיים ולהיגרר עם זה שנים, ובהרבה מקרים ככה זה, מגיעים לפשרה וממשיכים הלאה כי זמן= כסף. זכותם.

אבל אני לא הסכמתי להתפשר. ובמיוחד משום שהערכתי כי בתיק הזה אין ראיות לאשמתו ולכן המלצתי לו להאבק על חפותו המלאה, על שמו הטוב כי הטרדה מינית לא היתה שם‼️ ומה כן היה שם?

עובדת ממורמרת שמייד עם גילוי המסמכים התברר כי תכננה את תביעתה הכוזבת לעומק, שפגעה בפרטיותו באופן קיצוני כדי להתחקות אחר פעולותיו, ולנסות להשיג ראיות, ושביצעה פעולות בלתי חוקיות בעליל, החלטנו להרים ראש ומנגד הגשנו בשמו תביעה נפרדת על פגיעה בפרטיות בבית משפט השלום (שם הגשנו כבר סיכומים).

ובינתיים בבית הדין לעבודה השופט לוחץ עלינו להגיע לפשרה, לשלם ואומר לנו שוב ושוב – אתם לוקחים סיכון ומ' חשש. בכל זאת פעם ראשונה שלו בבתי משפט והוא יודע אחרי שהסברתי לו שוב ושוב, שאין וודאות בבית המשפט, ולעיתים גם אין צדק.

"חכה לחקירה הנגדית" המלצתי לו. הכנתי לה כמה הפתעות ואכן בתום החקירה הנגדית, היא עזבה את האולם. היה לה מאד לא נח, עם האמת שיצאה לאור. והשופט כבר לא האיץ בנו.

כעבור כמה ימים היא ביקשה לבטל את התביעה. מנגד, ביטלנו גם את שלנו. וכן ויתרנו גם על ההוצאות. לא היינו חייבים. כמחווה של רצון טוב.

למידע אודות תביעות על הטרדה מינית לחץ כאן > תפקידו של עורך דין הטרדה מינית.

זקוקים ליעוץ? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן