חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תלונה נגד הקיבוצניק בהליכי הגירושין נגנזה בהסדר מותנה

זוג מתגרש. המתח, הלחץ, התסכול ולעיתים הזעם הכבוש מתפרצים ומוצאים ביטויים באלימות. כך היה בעניינו של א' קיבוצניק "בן טובים" כמו שאומרים, מצפון הארץ. א' נישא לאשתו וכעבור פרק זמן קצר הסכימו באופן הדדי לפרק את הנישואים. מעולם לא שררה ביניהם אלימות קודמת, להפך נהגו בכבוד זה כלפי זה. יום אחד חיפש א' את דרכנו לקראת נסיעת עבודה מתוכננת ומשהבין כי אשתו נטלה את דרכונו והחביאה בבית אמה ביקש לקבלו לאלתר.
 
המתלוננת הכחישה כי החביאה את דרכונו ולא' לא נותרה כל ברירה אלא לגשת אל בית אמה ולבקש ממנה כי תחפש את דרכונו. לא נרחיב מעבר לדרוש רק נציין כי הדרכון לא הושב לא' וזה בחמת זעמו שבר את מראת הרכב של אמה של המתלוננת ולמעשה עבר עבירת אלימות נגד רכוש הנקראת היזק לרכוש במזיד. ערך הנזק שנגרם- 100 ש"ח.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

זהו אחד המקרים המובהקים אשר ברור לכולם כי ראוי לסגור את תיקו בהסדר מותנה ולהימנע מהגשת כתב אישום שבוודאי יפגע בעתידו של א' ויכתימו. הסדר מותנה, ראוי להזכיר הוא הסכם משפטי שנחתם בין רשויות התביעה השונות  לבין החשוד. במסגרת ההסדר וכתנאי לחתימתו, מודה החשוד בביצוע העובדות המהוות עבירה פלילית ומתחייב לקיים את התנאים שפורטו בהסדר. מנגד, רשות התביעה מתחייבת שלא להגיש כתב אישום נגד החשוד. אם יעמוד החשוד בתנאים שנקבעו בהסדר, מתחייבת התביעה כי התיק הפלילי ייסגר בעילת סגירה הנקראת "סגירה בהסדר". להרחבה בנושא קראו על – הסדר מותנה
 
א' זכה להזדמנות פז ונאות להתחייב על התנאים שנדרשו ממנו ואנחנו שמחנו לסייע לעוד אדם נורמטיבי שמעד ועניינו נפתר בדרך הטובה והצודקת לכל הצדדים המעורבים. משרדי, מתמחה בהליכי "הסדר מותנה" נוכח ניסיוני הרב כפרקליטה בעברי והנכם מוזמנים להיוועץ בי.
 
החשיבות של היוועצות עם עורך דין פלילי, יכולה להיות מכרעת עבור כל אחד ואחת מאיתנו.
הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן