חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייצוג בעבירות משמעת בבית הדין למשמעת של הסגל האקדמי

במסגרת עבודתי אני מייצגת גם ובין היתר, סטודנטים ואנשי סגל בבתי הדין למשמעת באוניברסיטאות השונות.

בתי הדין הללו מתנהלים בהתאם לתקנון שמסדיר את  "חוקי המשחק" והפרת הכללים שבתקנון עלולה לגבות מחיר יקר ולהוביל את הנתבעים לעונשים כבדים במיוחד, פעמים רבות "למען ייראו וייראו".

לכן, אם נגזר עליך להתמודד עם הליך משמעתי בבית הדין למשמעת– אמליץ לך בחום לקבל ייעוץ משפטי "רציני" מעורך דין פלילי הבקיא בניהול הליכי משמעת ומומחה בתחום.

כך קרה לד"ר חיים (שם בדוי) שמצא עצמו מתמודד עם תלונות ישנות ונושנות שעניינן הטרדה מינית.

משקיבל את כתב הקובלנה ועימו גם את הזימון לדיון, חרב עליו עולמו ובעיקר חשש מפרסום ההליך שיביא לפגיעה בשמו הטוב ובמוניטין הרב שנצבר לזכותו במהלך השנים.

ד"ר חיים מרצה עתיר זכויות ורב פעלים באחד ממוסדות האקדמיה הנחשבים בארץ, הכחיש את התלונות שנערמו נגדו וטען כי גישתו החיובית כלפי סביבתו אולי חצתה גבולות אך אין בינה לבין מעשי הטרדה כהוא זה, והיה נחוש להילחם על שמו הטוב.

כשהתחלנו בניהול ההלך נחרדתי לגלות עד כמה יכול ההליך המתנהל בבית הדין למשמעת להיות דורסני ולקפח זכויות יסוד של אדם. כך למשל דרש בית הדין את תשובת הנתבע על אף שביקש להשיב באמצעות עורך דין, כך למשל אירועים שנטען לגביהם כי התרחשו לפני שנים רבות, הובלטו בכתב הקובלנה כאילו לא התיישנו מעולם, כך למשל הסכים בית הדין לשמוע עדויות מפי השמועה של כאלה שרק שמעו שמועות זדוניות.

אבל אנחנו לא נרתענו מכוחו הבלתי מוגבל של בית הדין, ניהלנו מלחמה משפטית כמעט על כל אות ופסיק וכתב הקובלנה הלך והצטמק ובסופו של דבר נותר עם שתי תלונות "רכות". והעונש נגזר על ד"ר חיים על אף שהנו מכביד הוא אפסי ביחס למה שביקשה התביעה שדרשה בין היתר גם את פרסום שמו.

על אף קולת העונש המלצתי לד"ר חיים לערער, התקשיתי להשלים עם ניהול ההליך באופן חד צדדי ללא שישב בו שופט מקצועי כי שחייב היה, אך ד"ר חיים עייף. "צדק" הוא כוכב אמר לי וחייך חיוך עצוב. 

סיום עניינו של ד"ר חיים כפי שהסתיים לא יכול היה להתאפשר ללא עורך דין פלילי מומחה בתחום של ניהול הליכים משמעתיים בבית הדין למשמעת, ולכן, אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אלי לייעוץ. למשרדי מעל 25 שנות ניסיון במקרים דומים והצלחות רבות. מוזמנים לקרוא.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

הצלחות נוספות של משרדי:
ייצוג שוטר בהליך משמעתי

יוסי שוטר שלי מוצלח

במסגרת עבודתי אני מייצגת שוטרים ועובדי מדינה בהלכים פליליים וגם כאלה אשר עומדים בפני הליכים משמעתיים. הליכים משמעתיים, יש לדעת, הם מקרים בהם ביצע השוטר,

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן