חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תלונה נגד גננת שנחשדה בהתעללות נסגרה בחוסר אשמה

מ' גננת ותיקה ומוערכת זומנה לחקירה במשטרה בחשד להתעללות ותקיפת קטין חסר ישע. מ' שעד לאותו אירוע זכתה לשבחים רבים מפי הורים וגם על ידי גורמי הפיקוח בכל שנות עבודתה, מצאה עצמה לפתע באחת משעותיה הקשות, מתמודדת מול האשמות שווא כבדות אשר הטילו כתם וקלון נוראי עליה ופגעו בה ובשמה הטוב, הכל בשל חשד מופרך כי תקפה קטין חסר ישע בגן.
 
לטענת אמו של הקטין, המתחנך בגן טענה כי מ' הכתה את בנה, משכה בידו ואף הותירה בגופו סימן כחול. אמו של הקטין הפיצה את תמונות החבלה בקבוצת הוואטסאפ של הורי הגן תוך שהיא מעלילה על הגננת האשמות קשות וקראה לכלל ההורים לא לשלוח את ילדיהם לגן עד לסיום החקירה הפלילית. 
 

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

מ' היתה אבודה, לילות ללא שינה וחרדה גדולה אחזו בה, כיצד תוכיח כי מעולם לא עשתה את אשר מעלילים עליה? למזלה של מ' היא שמרה את כל התכתובות שהיו לה עם אמו של הקטין. כן גם את אלה שבהן הציבה בפניה אולטימטום כי אם לא תענה לדרישותיה הקשורות בבנה "היא תעשה את כל מה שצריך…".
 
מ' נועצה בנו לפני החקירה במשטרה ומסרה את גרסתה המפורטת במשטרת ישראל – דבר שהוביל לסגירת תיקה מחוסר ראיות בלבד. החלטנו שלא להסתפק בכך והגשנו בשמה של מ' בקשה לשינוי עילת סגירת התיק, תוך התבססות על הנחייתו המעודכנת של פרקליט המדינה לפיה ישאל כל תובע בטרם יחליט האם לסגור את תיק החקירה ובאיזו עילה, את השאלה המרכזית והיא: מה מידת הסבירות שהחשוד ביצע את העבירה?
 
במקרה של מ' הצלחנו לשכנע את פרקליטות המדינה לנוכח ניתוח הראיות שבתיק כי הסיכוי שמ' ביצעה את המיוחס לה הוא נמוך עד אפסי וכי אין בחומר החקירה ראיות שאדם סביר היה יכול לסמוך עליהן כדי לקבוע שמ' בצעה את העבירה. ואכן השתכנעה הפרקליטות והורתה על שינוי עילת הסגירה לחוסר אשמה. משמעות הדבר – טיהור שמה של מ' מכל רבב.
 
שנה וחצי נוראיות עברו על מ' עד שזכתה לחייה מחדש, עד ששבה לחייך ולתפקד באופן רגיל. עם זאת מ' נחושה למצות את זיכויה וכיום מ' תובעת את אמו של הקטין בתביעת דיבה על העללות השווא והשחרת שמה בקבוצת הוואטסאפ על לא עוול בכפה.
 
לקבלת ייעוץ מעורכת דין פלילית ניתן לפנות למשרדי כבר עכשיו.
הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן