חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העסקת עובדים באמצעות קבלן כח אדם ללא רישיון

משרדי ייצג תאגיד גדול, מנהל כללי ונושא משרה בתאגיד אשר נגדם הוגש כתב אישום פלילי בבית הדין האיזורי לעבודה, המייחס להם התקשרות עם קבלן כוח אדם ללא רישיון ממשרד העבודה. מנהל התאגיד הואשם אף ובנוסף, בהפרת חובת הפיקוח ובכך שלא עשה כל שניתן למניעת העבירה.

ייצוג משפטי נחוש ועיקש של משרדי, הבנה עמוקה ובקיאות במאטריה הובילו את התביעה לבטל את כתב האישום נגד כלל המעורבים והתאגיד, והתיק נסגר בהסדר מותנה.

יש לזכור  – העסקת עובדים באמצעות קבלן כוח אדם או קבלן שירות שאינם בעלי רישיון ממשרד העבודה היא עבירה פלילית. בהתאם להוראותיו של חוק העסקת עובדים על ידי קבלני כוח אדם, העסקה של עובדי קבלן או קבלן שירות חייבת להיות אך ורק באמצעות קבלני כוח אדם או קבלני שירות מורשים כחוק מאת משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.

ולא רבים מודעים לכך שהפרת חובה זו שבחוק מהווה עבירה פלילית, ומי שעובר עליה מסתכן בהרשעה בפלילים, בהשלכות הפוגעניות הנגררות להרשעה בפלילים ובקנס כספי גבוה.

ולכן כדאי שידע כל מנהל – החוק מטיל אחריות אישית על מנהל, או כל נושא משרה אחר בתאגיד, לפקח ולעשות כל שניתן למניעת ביצוע העבירה בידי התאגיד. הפרת חובה זו עלולה לגרור להרשעה בפלילים ולקנס כספי אף על מנהלי החברה הבכירים. 

ביטול כתב האישום מנע מלקוחותיי הליך פלילי, רישום פלילי ונזקים כבדים שעלולים היו להיגרם, הן לחברה והן למנהל אישית, אלמלא שכרו את שירותי המשרד.

עוד מקרה שמדגיש עד כמה חשוב להתייעץ עם עורך דין פלילי.

זקוקים ליעוץ? צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן