חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוכחנו כי המטופלת שיקרה והתלונה נגד הרופא נגנזה

השאיפה המשמעותית בליווי חשוד היא שבסופה לא יוגש נגדו כתב אישום. האתגר האמיתי הוא כי התיק ייסגר מחוסר אשמה ולא פחות מכך. משמעות הדבר במקרה כזה – היא למעשה מחיקת כל זכר לקיומה של תלונה. 

היתרון הגדול בליווי חשודים מראשית החקירה במשטרה היא האפשרות האמיתית ל"עצב" את תיק החקירה במשטרה, להעניק יעוץ נכון ומדויק שיכוון את ה"זרקור" לעבר ראיה מסוימת או ירחיב את  החזית לכיווני חקירה נוספים. האתגר שלי בליווי חשוד מתעצם פי כמה משמדובר באדם נורמטיבי שנחקר במשטרה לראשונה בחייו וסבור כי הוא אינו זקוק באמת לייעוץ, כיוון שלתחושתו "לא עשה דבר".

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

בתיק זה התלוננה המתלוננת על עבירות מין כנגד רופא בכיר שלכאורה הטריד אותה מינית וביצע מעשה מגונה תוך כדי בדיקה. החשוד המבוהל הכחיש את החשדות אולם לא ידע כיצד ל"הוכיח" כי "לא היה ולא נברא" וכי כל תלונתה כוזבת היא. במקרים אלו ברור עד כמה חשוב לפנות לעו"ד פלילי שעוסק בתחום. להרחבה בנושא קראו על עורך דין הטרדה מינית.

אל משרדי הגיע כשהוא אובד עצות. אולם, לאחר שנועץ בי ולאחר ביקור שנערך  ב"זירת האירוע" ידע החשוד כיצד להתמודד בחקירה הפלילית עם הטענות שנטענו נגדו בגין ביצוע מעשה מגונה ובסופו של יום התיק כנגדו נסגר מחוסר אשמה.

תוצאה זו אינה מובנת מאליה ודאי במקרים בהם הראיות מתבססות על "גרסה מול גרסה". ושוב נוכחתי לדעת עד כמה ניסיוני כפרקליטה לשעבר משמעותי בעבודתי היום יומית כעורכת דין פלילית בהווה ובעל ערך רב ובמקרה זה היה אף קריטי להצלחת הטיפול המשפטי.

מקרה זה מוכיח שוב כמה חשוב להיוועץ עם עורך דין פלילי עוד טרם החקירה במשטרה.

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן