חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שובר שורות" הישראלי הד"ר שגידל סמים ולא הורשע

ד"ר ב' מרצה לכימיה הואשם בגידול סמים בבית. לאחר שגידל פטריות הזיה בביתו ובעקבות מידע מודיעיני שהוביל לחיפוש בביתו התגלו כמויות גדולות של פטריות הזיה שנארזו בתבניות "אינגליש קייק".
החוקרים שהגיעו לביתו כחלק מחקירה פלילית נדהמו לגלות מעבדה משוכללת לגידול הפטריות שכללה מערכת השקייה משוכללת, חיבור לחשמל, וכן עציצים רבים שבהם היו פטריות בשלבי הנבטה וצמיחה שונים. כמו כן נמצאו פטריות מיובשות שנארזו בתבניות ובקבוקונים. נגד ד"ר ב' , "שובר השורות" הישראלי הוגש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים.

יעוץ משפטי והכרת המאטריה המשפטית הפכה את הקערה על פיה. ומתיק "חזק ומבוסס" הפך התיק להיות בעייתי לתביעה. ד"ר ב' שוחרר ממעצר, פרשנו בפני השופט את טענותינו השופט השתכנע, קיבל את עמדתנו ונמנע מהרשעתו למרות כמות הסם העצומה שנתפסה בביתו בשלבי גידול שונים ובכך שב ד"ר ב' לשגרת חייו הקודמת.

חשוב להבהיר – בד"כ כשמדובר בכמות כזו של סמים אשר הופקו במעבדת סמים שהקים הנאשם, מדיניות הענישה הנוהגת היא של מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח ונדירים המקרים בהם יעדיפו בתי-המשפט השונים את אינטרס השיקום על פני ענישה והרתעה.

מכאן ברור כי סיום עניינו של לקוח משרדי כפי שהסתיים הוא הישג חסר תקדים והעובדה כי מדינת ישראל לא ערערה על תוצאה זו מדברת בעד עצמה ומוכיחה כי בניגוד לטענותיה בבית המשפט, יש מקרים שמותר ונכון וראוי להושיט יד לנאשם שמעד טעה וביקש להשתקם, בדיוק כמו במקרה של ד"ר ב' וכי יש משמעות דרמטית לליווי וייצוג נכון ומדויק של עורך דין פלילי.

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן