חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטלנו כתב אישום לברמנית שעבדה בפאב ללא היתר

מ' בחורה צעירה ונאה השתחררה משירותה הצבאי וכמו כל בחורה צעירה בגילה חיפשה תעסוקה ומקום להתפרנס ולחסוך כסף לקראת הטיול הגדול. כך  התקבלה מ' לעבוד כברמנית  באחד המועדונים במרכז הארץ. מ' לא שיערה בנפשה שעבודה תמימה תסבך אותה עם העולם הפלילי, עולם הרחוק ממנה מרחק רב. מ' החלה בעבודתה ובמהרה הפכה לאחראית משמרת. 

ערב שגרתי אחד, ארעה מהומה מחוץ למועדון (ללא קשר לפעילות המועדון). משטרה הגיעה למקום ותוך זמן קצר מצאה עצמה מ' בחקירה במשטרה. כתב אישום הוגש נגד בעלי המקום וגם נגד מ' שעבדה במועדון חודשים בודדים בלבד. לטיפים על התנהלות נכונה בחקירה קראו את מאמרי על – חקירה במשטרה.

כל עתידה של מ' היה נראה היה לפתע שחור משחור, תכניותיה לטייל את הטיול הגדול שעבדה למימונו ולאחריו ללמוד בפקולטה יוקרתית נראו כתכניות בדיוניות נוכח מעמדה החדש כנאשמת בכתב אישום פלילי.

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עידית רייכרט-עורכת דין פלילית

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

ואם עד עתה חשבו מ' והוריה כי העולם הפלילי עוסק רק "בעבריינים" הרי שגם הם מצאו עצמם חלק ממנו, כמעט על לא עוול בכפם. כמעט. מה שהם לא ידעו כי גם מי שמנהל בעסק או בעל תפקיד ניהולי בעסק יחויב באחריות פלילית במקרה של מכירת אלכוהול בעסק שעיסוקו העיקרי הוא הגשת משקאות משכרים כשהוא פועל ללא רישיון לפי חוק רישוי עסקים.

בסופו של יום, לאחר שהנחנו בפני המאשימה ראיות משמעותיות התומכות בגרסתה כי לא ידעה ולא יכולה היתה לדעת שהעסק פועל ללא רישיון ולאור נתונים נוספים שהצגנו הצלחנו לבטל את כתב האישום ולהחזיר את החיוך למ' ולמשפחתה.

זו דוגמא לעוד מקרה בו אזרחית  נורמטיבית מצאה עצמה מעורבת בעולם הפלילי ומכאן החשיבות הרבה להיוועץ עם עורך דין פלילי בצפון כבר בתחילת ההליך הפלילי. למידע נוסף על הדרך החשיבות שבבחירת עורך עורך דין פלילי קראו את מאמרי – עורך דין פלילי בחיפה.

הצלחות נוספות של משרדי:
לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן