עורך דין עבירות מין

עורך דין עבירות מין אמון על טיפול בסוגיה מורכבת, מסועפת ורגישה, המחייבת ניסיון מקצועי עשיר ביותר. תפקידו של עורך הדין הוא לנהל את ההליך הפלילי מתוך בקיאות והיכרות מעמיקה עם המערכת, המובילים להצלחה בתיק.
00:00
00:00
  • האזינו למאמר 00:00

אין דבר כזה תיק אבוד!

כשאני, ניגשת לטפל בתיקי מין אני מודעת לגודל האחריות המונחת על כתפיי בכובעי, עורך דין עבירות מין, ויודעת שהמשפט הפלילי מחמיר מאוד בעונשם של עברייני מין שעלולים, בשל הפגיעה בגופן ובנפשן של הקרבנות שלעיתים רבות אינה ניתנת לריפוי, לרצות שנות מאסר ארוכות מאחורי סורג ובריח.
בשל כך הפכו עבירות המין לתת התמחות במשפט הפלילי, הדורשת מיומנות מקצועית רבה, אורך רוח, ויצירתיות בהתמודדות מול חוקרים מיומנים ומול פרקליטים, בדרך כלל המצוינים שבהם, המתמחים בטיפול בעבירות מין. לכן, וגם בשל הרגישות והעדינות הנדרשת בטיפול בתיקים מורכבים אלה, יש חשיבות רבה להיות מיוצג על ידי עורך דין עבירות מין בעל ניסון רב ומוכח, המכיר את התחום על בוריו. אני מטפלת בתיקי מין מעל 25 שנים, ראיתי כבר הכל, ואני גאה לומר שאחוזי ההצלחות במאות תיקי המין שטיפלתי בהם מראשית החקירה, הם מהגבוהים בארץ (מעל 90%).

אתם לא לבד, שתפו אותי ​

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

עורכת דין פלילית עידית רייכרט, משרד עורכי דין

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

לקוחות מספרים עלינו

איך תדעו לבחור עורך דין עבירות מין?

עורך דין פלילי עבירות מין היא התמחות ייחודית המחייבת הכרת החוק, הפסיקה המעודכנת ובעיקר ידיעת הכללים החשובים של "עשה ואל תעשה" שהם תוצאה של ניסיון רב ומקצוענות. עבירות מין עניינן דיני נפשות ומי ששוכר שירותיו של עורך דין פלילי עבירות מין חייב להיות משוכנע בבחירתו כי הוא מפקיד את חייו, גורלו ותקוותיו בידיו.

לכן, אם אתה חשוד בעבירת מין? אם נעצרת בחשד לאונס? אם זומנת לחקירה פלילית בחשד לביצוע עבירת מין בחר עורך דין פלילי עבירות מין שנכון לך, שמתאים לאישיותך כמו כפפה ליד, כי אין הזדמנות שנייה למקצה שיפורים.

אבל, איך תדע מיהו אותו עו"ד עבירות מין המתאים לך? הרי מטבעם של דברים לא תשאל בקבוצת הפייסבוק או הוואטסאפ "מחפש המלצות על עורך דין עבירות מין". אם כן, מהם הכלים שיסייעו בידך להבין ולדעת כי אתה "בידיים טובות"? במאמר זה אנסה ל"עשות קצת סדר" בנושא מורכב זה ובין היתר אתייחס לתכונות ולמאפיינים שאני סבורה שצריך להיות לעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בתחום.

כיצד להתמודד עם כתב אישום בעבירות מין?

חשוב מאד לפנות לעו"ד עבירות מין מיומן ומנוסה בהגנה על חשודים או נאשמים בעבירות מין שידע לנתח את הראיות שנאספו לכדי הערכה מקצועית – האם מתקיים סיכוי סביר להרשעה – כתנאי להגשת כתב אישום, ואם הוגש כתב אישום בעבירת מין, מה הסיכוי לזיכוי מול הסיכון בהרשעה לו ינוהל התיק בבית המשפט? עורך דין פלילי דע לתפור עבור כל חשוד ונאשם את חליפת ההגנה הנכונה והמדויקת לו כדי למזער נזקים ולסיים את ההליך הפלילי בדרך הטובה ביותר עבורו.

ההתמודדות עם עבירות מין אינה מסתיימת רק בבית המשפט

כאמור במרבית המקרים, מתמודד החשוד או הנאשם עם כתב אישום ציבורי, עוד הרבה לפני שהוכרע מצבו מבחינה ראייתית או משפטית. לעבירות מין יש "תג מחיר" גבוה וקשה מאד להיפטר ממנו. על כן, אני מאמינה כי בעבירות מין האסטרטגיה המשפטית של עורך דין פלילי עבירות מין חייבת לכלול גם התייחסות לאספקט זה וליווי נכון בהתמודדות חברתית, ציבורית או תקשורתית.

לכן, במקרים בהם ראיון תקשורתי או פוסט בפייסבוק יזיקו, רצוי להימנע מכך. התבטאויות יהירות של עורך דין עבירות מין כגון "מרשי חף מפשע" או "המתלוננת שקרנית" לא תמיד מסייעים לתדמית החשוד אולי להיפך. את תיקי המין מומלץ שכל עו"ד לעבירות מין ינהל הרחק מעין התקשורת למעט מקרים בהם נדרשת תגובה ואז נכון לתכנן אסטרטגיה תקשורתית נבונה שתייצר אמפטיה גם כלפי החשוד או הנאשם בעבירת מין.

מתי צריך להתייעץ עם עורך דין פלילי עבירות מין?

בשלוש מילים? כמה שיותר מהר. בשתי מילים? הכי מוקדם. במילה אחת? עכשיו!

התייעצות עם עורך דין עבירות מין עוד לפני חקירה פלילית היא קריטית עד כדי זיכוייך מהחשדות התלויים ועומדים נגדך. לכן, עוד לפני שתמסור גרסה במשטרה, לפעמים עוד לפני שנפתחת חקירה אמליץ לך להתייעץ עם עורך דין עבירות מין מיומן ומנוסה בייצוג בעבירות מין הבקיא ברזי החוק והפסיקה.  פגישת ייעוץ שכזו עם עורך דין פלילי עבירות מין תפזר מעליך את הערפל, תיתן בידך מידע לגבי התהליך הפלילי שצפוי לך ותכוון אותך. פניה לעורך דין פלילי עבירות מין תהיה ההשקעה הכי נבונה ומשתלמת שלך, מבטיחה. אל תחכה לכתב האישום כשאפשר למנוע את הגשתו.

יש לי את הכלים והידע לעזור לכם

מוזמנים גם להתקשר אלי – 050-6216884

אז מה הייחוד שלי כעורך דין עבירות מין…

אני עורכת דין פלילית בעלת עשרות שנות ניסיון, מתוכן 14 שנים כפרקליטה בכירה בפרקליטות ומזה שנים רבות משמשת כעורכת דין פלילית מובילה המתמחה בייצוג בעבירות מין. שנותיי כעורכת דין פלילית במערכת ומחוצה לה מהווים יתרון עצום בהליכים פליליים המתחילים כבר בשלבי החקירה הפלילית ועד לסיום המערכה הפלילית בבית המשפט.

המשרד שלי מעניק הגנה משפטית מדוייקת בייצוג חשודים ונאשמים נורמטיביים שמעדו והסתבכו בעולם הפלילי. וכדאי להפנים – ניהול מערכה פלילית אינה אפשרית בידי כל עורך דין עבירות מין, כי לעיתים אין הזדמנות למקצה שיפורים.

הטיפול בכם ייעשה ברגישות, בדיסקרטיות ובנחישות כדי להחזיר לכם את השקט הנפשי, הביטחון, התקווה ולעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי. אם מצאתם כי מאמר זה נוגע לכם, אל תהססו להתקשר. אני כאן.

הצלחות המשרד בעבירות מין – המקצוענות בתיקים בהם טיפלנו בעבירות מין עושה את ההבדל:

מידע נוסף שחשוב לדעת על עבירות מין:

לאיזה חלק במאמר תרצו לחזור?

האם המאמר הועיל לכם?

דירוג ממוצע 4.9 / 5. מספר דירוגים 68

נשמח שתהיה הראשון לדרג את המאמר שלנו

עידית רייכרט - עורכת דין פלילית
עידית רייכרט - עורכת דין פלילית

בעברה פרקליטה בכירה בפרקליטות, ומשנת 2012 סנגורית מובילה ובעלת משרד בוטיק למשפט פלילי וצווארון לבן, המדורג מידי שנה כאחד ממשרדי עורכי הדין הפליליים המובילים בארץ המתחייב להגנה משפטית איכותית, קפדנית ובלתי מתפשרת. על לקוחותיו הרבים נמנים בעיקר עוברי חוק נורמטיביים ונפגעי עבירה, אותם מובילה עורכת דין רייכרט במסירות ובנחישות עד להגעתם לחוף מבטחים.

לשיחה לחץ כאן
שלום, אני זמינה כדי להקשיב לך ולבדוק איך
עידית רייכרט משרד עורכי דין
שלום
לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ניתן ליצור קשר
דילוג לתוכן